Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spolubydlicí

13. 07. 2005
0
0
376
Autor
Sofiel

„Počkej,není to tak,jak si to myslíš!“
Plassk!
„Neodcházej!!!“
„Která koza si u mě nechala tu podprdu??“Ptá se Colin.
„Moje není!“Odpovím.
„Ta je moje,naval!Ty uchyle!!“Zařve Kitty která kráčí z koupelny.
„Řekneš mi laskavě proč si necháváš u mě podprsenku???
„Cože?Zbláznil ses???Proč bych ji měla u tebe nechávat??“Nechápající Kitty se brání.
„Tak proč je u mě a pod polštářem?“Vzteká se Colin.
„Coline přestaň!!“Zařve Kevin.
„Fakt Coline,podívej se na Kitty,nevidíš že ona ví míň než ty??!!“Řeknu a taky začnu bránit Kitty.
„Ahoj lidičky!!“Přijde Toj z venku.
„Co se děje?!“
„Ále,u Colina se našla pod polštářem Kittyna podprda a teď se to řeší!“Vysvětlím mu.
Toj se náhle zasměje.
„Co je tu k smíchu??Tenhle magor si myslí,že mu nechávám podprdu v jeho pokoji jako vizitku,že se má v noci stavit nebo co…“Ptá se naštvaně Kitty.
„Jak magor ty náno??!“S tebou bych do postele za nic nešel!“Vyprskne Colin.
„A co když si každou noc zkoušíš dámské prádlo a zapomněl ho včera vrátit??A teď seš nasranej že nějaká buchta ti to našla a utekla a teď to svádíš to na nás??!!!“Řve Kitty.
Najednou se do toho plete vyřechtaný Toj.“Lidi,vy jste to nepochopili??Vždyť to byl vtip!!!“
„COŽE??“Zakřičíme!


Sofiel
13. 07. 2005
Dát tip
ZAPOMELA JSEM NAPSAT,ZE TO JE KOUSEK MEHO DILA!

Jako kousek třeba ale vytržený z kontextu to nedává moc smysl..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru