Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí?

05. 08. 1999
0
0
1297
Autor
BlackG

- Haló? Kotujete štestí?

- Mno market makera zrovna neděláme, ale co byste chtěl? Třeba Vám postavím cenu.

- Máte něco promptně?

- Promptně jen horší kvalitu. Lepší by byla s dodáním za 14 dní. Kdyžtak se můžu poptat po trhu.

- A jaká je cena promptního zboží?

- Mno hodina vychází na 1100 Kč.

- Hmmm..... Tak kupuju 20 minut.

- Lituji, ale máme loty jen po hodině. Míň se snad ani neobchoduje.

- A ta lepší kvalita? S tím dodáním za 14 dní?

- Mno trochu dražší. Milión dolarů.

- Za hodinu štěstí??

- Moment...... ........ Tak bohužel, k tomuhle nemohu najít prospekt. Ale myslím, že je to dobrá cena. Čekáme zvýšení poptávky, cena půjde nahoru.

- Mno nevim, přiznám se, že nemám zrovna dost likvidních prostředků. ... Mimochodem, nechcete nějaké štěstí koupit ode mne? S dodáním za týden, nižší kvalita.

- Od Vás? Moment, podívám se....... Tak lituji, říkal jsem, že neděláme market makera.

- A kdo ho dělá?

- Pro tohle zboží málokdo. Vlastně vím jen o jednom. Ale tam se nedovoláte.

- Proč ne?

- Mno, nebývá na telefonu, ani nevím, jestli nějaký má.

- A jaký to teda má smysl?

- Prý má obchodů i tak dost. .... Teď se trochu hnula cena. To promptní by bylo za 1150.

- Nevím.... Ta horší kvalita... abych neudělal chybu.

- Tak kupte to za milión dolarů.

- Zrovna nemám tolik volných prostředků.

- Nevadí. Máme na Vás limit, můžete to koupit, a za týden to zas prodat. Ceny štěstí furt rostou, vyděláte.

- A odkoupíte ho pak?

- Spolehněte se. Tohle je likvidní druh, s tím nebudou žádné problémy.

- A co když cena klesne?

- U tohoto zboží nikdy. To se ještě nestalo. Pokud chcete, můžeme to i zajistit proti pohybu dolaru.

- Dobrá, kupuju to za milión dolarů s dodáním za 14 dní. Budete mne informovat o ceně?

- Díky za obchod, jistě, spolehněte se. .... Chcete si zadat nějaký order? Máme Vám hlídat cenu?

- Hmmm.... Možná nějaký stoploss........ při poklesu o 2 promile tu pozici zavřete.

- OK, ale to se nestane. Nějaký takeprofit?

- ... Ne. ... Za týden to zavřete.

- OK.

- Tak mě napadlo, když uzavřu pozice, to nebudu mít žádné štěstí.

- To ne, taky ho nekupujete, ale spekulujete na růst ceny.

- Hmmm, že bych koupit i to promptní horší kvality?

- To můžete, šlo to trochu nahoru, 1250. Ale jestliže můžu radit, tak za tu kvalitu je to už dost drahé.

- Dobře, tak to je vše. .. Nashledanou.

- Nashle.


sidi
31. 07. 2000
Dát tip
Upozorněn RBK takřka zcela souhlasím s RBK.

Bibša
06. 08. 1999
Dát tip
jé, já mám štěstí víc než dost, kucí, hókí, stačí říct, poštlu za ofrankovanou obálku (miluji totiž psaní dopisů ...),

ale ty chvilky bez štěstí, ty si nechám, ať mám kdy psát básničky ...

Saša
05. 08. 1999
Dát tip
Kupuješ štěstí a vlastní prodáváš?
to tedy jsi hlava pěkně děravá...
Nevíš že za prachy štěstí si nekoupíš?
Když vlastní prodáváš, to pěkně prohloupíš!

slavek
05. 08. 1999
Dát tip
štěstí se dá jen darovat. Ale ne prodat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru