Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oči

06. 01. 2001
0
0
1088
Autor
Netecka

Oči Z bílé stěny září oči, šedé oči bez obočí, jeich pohled srdce mrazí, dívají se jak dva vrazi. V duši tuším, co mi chtějí, do zdi buším v beznaději. Dvě oči se do mne vpíjí, prázdnota se ve mně svíjí, zvuk kosy se za mnou plíží, konec můj se rychle blíží. Teď se kosou, v srdci mrazy, ty oči jsou moji vrazi.
Anonym
05. 04. 2001
Dát tip
No jo, to se někdy stává, že ti někdo zkritizuje cokoliv, jen aby mohl něco kritizovat. Já si myslim, že pokud do svých děl dá člověk srdce, je to krásný vždycky...Asi jsem idealista, ale vím proč...

Anonym
22. 02. 2001
Dát tip
Šlápla nohou bosou na louku s kosou pokrytou rosou. Teď řve jak ti cosou bodlí vosou.

dAEMON
10. 01. 2001
Dát tip
Ona je divná :) A báseň ? Pro začátek snad i docela dobrý, ale čeká tě Chano [:)], ještě dlouuuuhá cesta. Jako skoro všechny tady, že.

JiKo
06. 01. 2001
Dát tip
tak nějak nedokončená myšlenka zdá se mi nebo spíš příliž obecné(?)

Astalavista
06. 01. 2001
Dát tip
Delší sloky (1 a 3) jsou jenom takové veršovánky, zatímco druhá sloka je opravdu dobrá. Jinak viz. Jiko.

Netecka
06. 01. 2001
Dát tip
No jo! Asi máte pravdu, zamyslim se nad tím a něco s tim snad provedu....

Silvinka
06. 01. 2001
Dát tip
Netecko, ono nebyť tej veršovanky, tak by to aj mohlo pôsobiť tou atmosférou, čo si vložila do slov. Možno to chce naozaj prepracovať. Mudrujem, ja viem :o)))

Pako
06. 01. 2001
Dát tip
Teda Netecko, kdybych tě neznal, řek bych, že jsi divná.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru