Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

holčička se zvědavýma ušima

06. 01. 2001
0
0
698
Autor
retribution

Bylo nebylo, je a není.Zkrátka - jednoho slunečného dne se vydala rodina jednoho prosperujícího kováře na piknik k Palouku do Červeného lesa.Cestou si děti zpívaly a občas i vesele tleskly ručkama.Když najednou se otec zastavil.Psst..,zašeptal otec.Neslyšely jste něco?Matka zakývala jako že ano, ale po chvíli si všichni oddechly, protože zpoza křoví vyběhl udýchaný zajíc.Děti se začali smát a každá druhé se podívala do očí.To je sranda, že JIHI? (tak se jmenovala jedna z dětí - pravda.. hloupé jméno, i když se tak vzdělaným lidem, kterým se narodila pozdávalo jako moc pěkné).Sestřička přikývla a zasignalizovala otci, že by bylo dobré jít. - Už byl podvečer když došly na palouk a počasí dávalo vědět, že už nechce být tak poslušné jaké bylo po první část dne.Ták děti, zvýšil hlas otec.Vybalte si z baťůžků svačinky a láhev s minerálkou!Děti uposlechly a usmály se.Bolí mě nějak hlava!zvolala nevlastní matka.Poslení dobou si stěžovala na bolení hlavy docela často, takže si toho nikdo nevšímal.JIHI se dala do druhého chleba, který byl se sýrem a nastrouhaným pórkem - její oblíbený.Po asi dvou hodinách, kdy už začalo zapadat slunce si otec začal všímat jakési žluté kapaliny, která mu pomale (ale jistě :D, pozn.autora) vytíkala z hlavy.Hmm, co to jen může být?pomyslel si. Matka se usmála na otce, když viděla jak si nervózně utírá čelo.LILI, jak se jmenovala druhá dcera už dojídala poslední koláč.Prásk!ozvalo se pár metrů od místa, kde LILI seděla.Otec znejistil.Prásk! - Otec se šel podívat co se to ozývá.Matka, která si dala kratší spánek jak ji bolela hlava, se probudila a když neviděla otce hned se zeptala blíž sedící dcery kde je.Táta se šel podívat za pšíšerou.Matka si protřela oči.Cože jsi to říkala. - Ááh!ozvalo se z lesa.Děti se rozbrečeli.Co to bylo mami?Znovu usnula, nebo spíše omdlela - . LILI se začala tak bát, že se utíkala schovat k Mámě, která byla o pár metrů dál, ale cestou zakopla a rozbila si hlavu.JIHI se ulekla a opatrně došla ke své sestře.Změřila jí puls, ale ten nevykazoval žádné známky života.JIHI se potiše rozbrečela - .Holčičko pojď sem, mám tu pro tebe cukrátko.ozvalo se chraptivým hlasem odněkud zpoza křoví.JIHI se zvedla a začala se poohlížet po místě odkud by mohl ten hlas pocházet.Je tu se mnou tvůj tatínek, který tě má moc rád!JIHI poznala to místo a kulhavým krokem se k němu vydala.Odhrnula křoví aby mohla projít a v té chvíli uviděla tatínka jak seděl na nějakém zvířeti podobném koni a želvě.Tati! Ahoj, holčičko, jsem rád, že jsi sem přišla.Otec, kterému teď už ta barevná kapalina z hlavy rovnou tekla ohromným proudem se usmál.JIHI přišla blíž.Co je to za žvýzátko?Pojď blíž.To zvíře ukouslo malé JIHI hlavičku.
Mahoney
15. 01. 2001
Dát tip
líbí se mi jenom název :-( vadí mi spousta hrubek (hlavně čárky ve větách) na literaturu s podobnými příběhy jsem naštěstí nenarazil - jsem si jist že by mě příšerně nudila

alina
08. 01. 2001
Dát tip
Promiň, ten nepodepsanec jsem byla já, stalo se to omylem. Není to moje krevní skupina, ale dík za vysvětlení. :o))

retribution
06. 01. 2001
Dát tip
:)... priste se prosim te podepis.Touto povidkou jsem chtel ctenare vice mene vyprovokovat k premysleni o literature zabyvajici se podobnymi pribehy.Vas uz nenudi stejna, nudna stavba povidek, ktera je skoro vzdycky stejna?:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru