Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protože mi na tobě záleží Aleno!

18. 07. 2005
3
0
3931
Autor
Daša

"Co ti zase je?"

"Nic"

"No něco asi jo, když zase bulíš!"

"Prosimtě neřvi na mě!"

"Neřvu na tebe, jenom mě zajímá, co ti zase je. A víš proč mě to zajímá? No?"

"To teda vážně nevím."

"Protože mi na tobě záleží Aleno."

"Nezáleží, kdyby záleželo, tak se nechováš takhle!"

"Jak takhle?!"

"Tak, tak, no prostě chováš se jako typickej chlap-prostě jseš sobec!"

-----------------------------------

 

Chladný vítr profukuje autobusovou zastávkou, Alena stále pláče a Jakub na ní nelítostně kouká. Láska ho zaslepila a tak čeká, že mu Alena řekne, že pláče proto, protože ho podvedla.

 

"Tak mi to už miláčku řekni, jenom mi řekni kterej, se kterým jsi mi nasadila parohy, řekni kterej mi tě ukrad." Témeř prosí zoufalej Jakub.

Alena nechápavě kouká, nevěří svým očím.........."Cože?"

"Jakej kterej zase? Co to plácáš ty paranoiku?" V závalu slz zahlcuje zaslepeného Jakuba nadávkami.

"Víš co se stalo ty blázne?"

"No právě že nevím, nevím vůbec nic. Nikdy nic nevím, nikdo mi nikdy nic neřekne!"

-----------------------------------

 

Alena se snaží uklidnit a přemoci šílený vztek na člověka, kterého tak miluje a zárověň v  tuto chvíli tak nenávidí.

Jakub netrpělive přešlapuje v zastávce a mne si zmrzlé ruce.

 

"Já....zapomněla jsem si vzít prášek."

"Jakej prášek zlato?"

"No antikoncepci přece!" Vyprskla Alena v záchvatu breku.

"Miláčku??" Jakubovi se třese hlas.

"Přišla jsem na to až včera, když jsem to nedostala. Prášek jsem si určitě z plata vyndala, ale pak....asi jsem si ho zapomněla vzít!"

-------------------------------

 

Jakub přehodil přes Alenu bundu a pevně ji k sobě přitiskl.

 

"Jsem těhotná."

 

Oba sedí v zastávce, venku je hnusně. Koukají ven.

Děti čekající dítě.

 

 


Daša
16. 11. 2005
Dát tip
njn..psát se dá o všem- potvrzuji to

Daša
11. 11. 2005
Dát tip
no ta šance je vyšší...tak řekni svý bábě, aby ti dala přečíst ten papír u prášků

StvN
11. 11. 2005
Dát tip
Už jsem ho četl:) Je to dost hustý, co všechno se musí a co nesmí, nicméně postavit povídku na tom, že si holka nevezme prášek mi nepřijde vhodné.

jolbah
10. 11. 2005
Dát tip
...s jinym. Když už jsme u toho rejpání.

Daša
09. 11. 2005
Dát tip
díky..chápu, že si chceš rejpnout

StvN
09. 11. 2005
Dát tip
Zajímá mě to, protože to nevim. Ale řekni mi, je to tak nebo neni? Jinak by moje holka musela bejt už desetkrát těhotná.

StvN
07. 11. 2005
Dát tip
Teda nechci zbytečně rejpat. No radši se zeptám. Když nevíš, ptej se - oni jsou některý prášky, kterým by vadilo jeden den vysadit? Co já vim, tak jednou zapomenout nestačí, abys otěhotněla.

Daša
24. 09. 2005
Dát tip
protože si myslím, že jsem ho i pochopila po více jak ročním vztahu:-)

Vihar
22. 09. 2005
Dát tip
Neděkuj, :-) Vážně jsi velmi hezky v této povídce zobrazila ženský a mužský způsob myšlení.

Daša
15. 09. 2005
Dát tip
díky

Vihar
14. 09. 2005
Dát tip
Děti čekající dítě je o mnoho lepší vyhlídka pro život, než že dospělí, kteří nečekají a nebudou čekat dítě. t

FLO
20. 07. 2005
Dát tip
kopírka: ano, tohle se mi líbilo. to beru. dialog dobrej, dala bych ti tip. Daša: právě v tom je ten rozdíl, jak bych to.. ten dialog u tebe je takovej nepravděpodobnej, takhle se lidi doopravdy nebaví, a když jo, zní to směšně nebo přehnaně. ... a jo, takový věci se stávají, to vím. sama mám tříměsíční holčičku :o)

Feanor
20. 07. 2005
Dát tip
to ještě není jisté. ať si nejdřív udělá test. třeba to dostala druhý den. prosím autorku o aktualizaci;)

Daša
20. 07. 2005
Dát tip
kopírko, stojíš za tipa:-)........Feanor, neber to tak..FLO:myslím si, že je pravděpodobnej, ale je to asi jenom můj názor

kopírka
20. 07. 2005
Dát tip
mockrát díky, za projevenou laskavost, ale myslím, že si ji nezasloužím (to říkám, aniž bych se snažil být přehnaně skromný :-). to jsem nenapsal já, tedy, ne úplně. tohle napsal život (fuj, to je klišé). a každej z nás to zažil nebo zažije v různých obměnách stokrát. mějte se

Daša
20. 07. 2005
Dát tip
jj, ale jde o to zachytit ten život a to se jen málokdy povede

Daša
19. 07. 2005
Dát tip
sklenář: ne, pro něho je to šok...... FLO: každej na to máme jinej názor, telenovely se v životě nestávají, avšak tohle ano

kopírka
19. 07. 2005
Dát tip
díky bohu mně se to nestalo, a pokud to budu moct ovlivnit tak ještě tak deset patnáct let ne. jinak je to zajímavě rozvedenej dialog mezi mužem a ženou. škoda že tam není zakomponovaný aji něco o tom, jak chlap nechápe jakýkoliv ty děsný významy skrytý v tónu hlasu. a myslím, že každej to známe. toto je moje malá variace na dané téma(-: ž Miláčku, nechtěl bys jít do kina? m Samozřejmě, proč ne? A na co? ž Nevím, něco vyber. m A co? ž Nevím. Vyber, já se podřídím. m Co třeba (cokoliv)? ž No já nevim. A není to moc akční? m Ani ne. Ale můžem jít na něco jinýho, pokud chceš. ž Ne, tohle je dobrý. m Ne, nechci aby ses nudila. Vyberem něco jinýho. ž Říkám, že tohle je dobrý. m Ale kvůli mně to dělat nemusíš? ž Už jsem překousla i horší věci. m A co jako? ž Například... A kino je v propadle dějin. Pokud ne i spolužití :-))

Figo
18. 07. 2005
Dát tip
I tohle se stává... Sice tam bylo na můj vkus až příliš uvozovek, ale pak by to asi tak neviniklo že? Jo good

fungus2
18. 07. 2005
Dát tip
Myslím, že je to povedené**

Kashmir
18. 07. 2005
Dát tip
moc hezký něco to ve mě zanechalo, nevím co snad na to příjdu později. Dávám tip.

Ariela
18. 07. 2005
Dát tip
no jo...to sa stane......:(

Daša
18. 07. 2005
Dát tip
Když ono by to vypadalo blbě a bylo by to bez nich nepřehledné, jak jinak znázornit přímou řeč?..jinak děkuji

Daša
18. 07. 2005
Dát tip
děkuji:o)

sklenář
18. 07. 2005
Dát tip
a to svoje podezření už Jakub dál neřeší?

FLO
18. 07. 2005
Dát tip
Mně to příde plytký, je to jako hloupá telenovela. promiň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru