Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V pelíšku

07. 01. 2001
0
0
962
Autor
Basnilek

Trška erotiky,snad se nezlobí za mé představy.

Mám přání být s tebou v pelíšku, hladit tě na bříšku chvilku výš a chvilku níž bude se ti to líbit však uvidíš a když ne tak hlaď ty mě budu vrnět jako kotě napadlo by to tě.
Vyjan
08. 01. 2001
Dát tip
Při posledním verši jsem zvedl obočí (první projev zájmu). Ale všimni si, jak na to ty ženské slyší. Tak se na ně musí, ne slibovat lásku věčnou.

Basnilek
08. 01. 2001
Dát tip
Jsem rád za kazdou kritiku ,díky. Trosku upravím ten vers a prednesu,ale moc si od toho neslibuji,bohuzel jsou to jen moje predstavy.

valerinka
07. 01. 2001
Dát tip
kočičky krásně hřejí.....je to skvělý pocit:-)

Silvinka
07. 01. 2001
Dát tip
Basnilku, tá inverzia v poslednom verši hrozne bije do očí!!! Inak je to roztomilučké, nežné a vŕŕŕŕŕ....

JET
07. 01. 2001
Dát tip
K peleeshkoom mám vřelý vztah, ale ta poslední věta na mě zapůsobila , jakoby se se mnou urhnul výtah....Nepovažuji se za lingvistu, ale TOTO? :o) Rythmika je ve stylu rozsypaného čaje, ale to by mi vlastně ani tak nevadilo, pokud je tento čaj ovocný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru