Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mobil

07. 01. 2001
2
0
1386
Autor
Jarohost

Když si koupíš vlastního mobila tvoje šílenství rychle začíná. Philips, Nokia, Siemens či Alcatel nic nestojí pakatel. Mačkáš malé puntíky posíláš samé smajlíky. Eurotel, Paegas či Oskar znáš ke komu se jen dáš? Nosíš ho potom u pasu poznáš pípání po hlasu. Nejkrásnější potom je, když nám v kapse vibruje.o)))))))
Tibeťanka
12. 07. 2003
Dát tip
parádní blbůstka:)))))*

Kastel
26. 06. 2003
Dát tip
:o) docela pobavilo - T Vibrace v kapse teď holka trapse lidi jsou kolem hlasovýn chórem nelze dát rozkoši ten průchod správný - v MHD není to totiž tak úlně mravný

Vojtek
15. 01. 2001
Dát tip
Jarohost: :-)))))

Jarohost
13. 01. 2001
Dát tip
milý hochu....jsem obyčejný amatér...a píši jak mě napadne...a pokulhávat? může ja vidíš:o))))

Vojtek
11. 01. 2001
Dát tip
Gls: Nevim,nevim jestli to co patří pod blbůstky může rytmicky pokulhávat. Pobavivší to však určitě je...

alina
08. 01. 2001
Dát tip
Vzhledem k tomu, že jsem již také mobiloidní, plnně chápu :o))

Gls
07. 01. 2001
Dát tip
Proč slabší?! Mě to přišlo pobavivší a zajímavé... Je to zařazeno pod "blbůstky", takže.. A má to fajn konec. :-)))

Wolfling
07. 01. 2001
Dát tip
Patrně někdo z mobilu zblbnul a následkem toho tvoří blbůstky :-) Je to šílený jako mobilové šílenství, takže celkem vystihuje.

maty
07. 01. 2001
Dát tip
Mne to také pobavilo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru