Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tele

07. 01. 2001
1
0
1180
Autor
Kouř

Byly doby, kdy jsem s mými kamarády každej pátek jezdil ven. Tenkrát jsme si ještě neholili brady, všem nám bylo patnáct jen. Dávno nevím jak les jarem zavoní, něco bych pro to asi dělat měl. Po létech mi v rukou struny zazvoní, dlaní jsem po hmatníku sjel. Starý tele po tátovi zabalím, už teď mám v hlavu plnou snů. Hebkou trávu na palouku pohladím, přede mnou je pár voňavejch dnů. Klobouk, starý džíny, sako mám děravý, půlku chleba do žracáku dám. S klidem přehlížím pohledy nechápavý hlavně, že dobrý pocit mám. Na kalhotách zůstali od théru fleky, z nárazníků vlaků toulavejch. Do vošoupaný celty zabalím dvě deky, co nesou z mýho mládí cejch.
Kouř
08. 01. 2001
Dát tip
Má to, ale jednu nevýhodu, ty lidi kteří jsme znali už prostě nejsou a nebudou. Mají jiné starosti stejně tak jako my, a to je právě ta nespravedlivost času

Print
08. 01. 2001
Dát tip
*!

Kouř
08. 01. 2001
Dát tip
Jo to znám je to už hodně dávno, ale začínám se k tomu zase vracet

Sadaf
07. 01. 2001
Dát tip
Jo, vrátil jsi mě o pár let zpátky, kdy mi vonělo jehličí po kapsách...

Lampář
07. 01. 2001
Dát tip
Hmmm,... Kdysi u silnice stával, deku do půl zad Ať si mával jak si mával, nechtěli ho brát :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru