Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váhám

09. 01. 2001
0
0
1024
Autor
Basnilek

Moje uplně první básnička, na napsání stačila chvilička.

Váhám, když říct ti mám miluji tě váhám ,kdy a kam pohladím tě váhám ,jestli políbím tě jen ty můžeš ukončit mé váhání a já se ti odměním, děkuji ti za poznání, teď už výš po čem toužím.
Javert
15. 01. 2001
Dát tip
Neváhej a toč.

valerinka
13. 01. 2001
Dát tip
Neváhej!!!

pauper
09. 01. 2001
Dát tip
Kdybys tomu venoval vic casu, tak mezera se pise za carku, ne pred ni. A "vis" od vedet je s mekkym i :-)

Vyjan
09. 01. 2001
Dát tip
Mýlíš se: ne ona, jen ty můžeš ukončit své váhání. Člověče, vzmuž se! Být ženskou a dostávat takovéto ufňukané básně, tak se na pisatele ani nepodívám.

Irmoška
09. 01. 2001
Dát tip
Vyjan: ani nemůžeš tušit, kolik se toho skrývá v lidech, kteří jsou nesmělí!!! Myslím, že je správné, že takovou básní požádá o pomoc... Pauper: naprosto s tebou souhlasím...nejde jen o to, co píšeme, ale i o to, jak to píšeme...4eština je tak krásná!!!:-)))

Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
Básnička to sice moc není, ale moje první nedopadla o moc lépe. Přeju hodně zdaru. Určitě Tě budu příště zle tepat, leč nikoliv ve zlém. Buď připraven pionýre.

Basnilek
09. 01. 2001
Dát tip
S češtinou jsem na štíru, jak jste poznali,ale to s tím ukončení váhání jsem myslel v tom smyslu, že zvětší svou náklonost ke mě a tak otevře lásce hráz.Zatím podle posledních průzkumů se tak nestalo a asi ani nestane,jsem zoufalý ve své samotě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru