Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Líbání

09. 01. 2001
0
0
1145
Autor
Basnilek

K uskutečnění velký skok k vyřčení jenom krok.

Co všechno bych dělat měl, abych tvé rty líbat směl, snad jen málo nebo moc líbal bych je celou noc, po té noci prolíbané nový den nastane, půjdem řeba do parku lízat budem polárku a hledat skrytá místa v duši slyšíš jak mě srdce buší ?
Miroslawek
22. 01. 2001
Dát tip
Jen se snaž, o to jde

Basnilek
21. 01. 2001
Dát tip
Snažím se snažím nevím jak na to můza je vzácnější nežli zlato. Naveršovanou

Miracleion
15. 01. 2001
Dát tip
Miroslawek ma pravdu: báseň nejsou jen čiré pocity navršené neurvale na papír. Báseň je jemné předivo jen obtížně utkatelné ze slov, zvukomalby, citů, nálad a ještě dalších dvaceti vagónů všech možných podobných niterností...

pauper
09. 01. 2001
Dát tip
Pubertalni zvolani patnactileteho...

Irmoška
09. 01. 2001
Dát tip
myslím, že to více ocení ti citlivější lidičky...mi se to docela líbí.Je to milé!!

Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
Pauper i Jana s Irmoškou mají oba pravdu a nevidím nic špatného ani na jednom tvrzení. Snad bych jen podpořil paupera, že bys své city mohl více zpracovat a ne je nám pouze lít jak z kýblu na hlavu.

Astalavista
09. 01. 2001
Dát tip
Tradičně Ti nevychází verš. Je to jednoduchá pocitovka s jednoduchými verši. Připadá mi, jaky by to bylo napsaný Jankovi Ledeckýmu na tělo.

Basnilek
09. 01. 2001
Dát tip
Snad se do příště zlepším, ale chce to více kritik.Za vše dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru