Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojďte dolů!

29. 07. 2005
0
0
1626

Dlouhý prolog zavál dnešním městem.Bral svojí intenzitou veškeré dívčí obsazení na kola a přitom se společně líbali.To bylo teda něco-prolog se chcoval jako pravý distingovaný angličan,nějaký strýček Fido,Vachek,Chytilová,Kerouac a Willi Fog dohromady.Zato děvčata,ách,ty se smála a to vůbec ne nadarmo!Děvčata svůj úděl nesla hrdě a statečně.Ona samozřejmě věděla,že jejich konec je na blízku(je třeba připomenout,na naprosto empirickém blízku),ale také si uvědomovala,že jejich osud je napřažen,žádné další ambice by byly zbytečné a bezvýchodné,takže si řekla:,,Vykašleme se na všechno a půjdeme si my,děvčata zatím ještě mladá hezká půvabná svěží užívat dne-carpe diem!\".Prolog jejich rozhodnutí bral s džentlemtskou jistotou a vůlí jemu příznačnou a začal odpočítávat čas na dobu,kdy svůj čin na děvčata udělá.Deset,devět,Prolog nespěchal,ale zase nebyl zpomalený jak šnek na E 55(omámen prostitukami se za chvíli zavedenými daňovýma formulářema).Osm sedm,Prolog se prozatím usmíval na blízká děvčata,dělal na ně cukrdlinky a jiné primitivní juchýky a mazlíky,zatímco děvčata s navenek klidnou aurou začala propadat v zoufalství. Šest pět,Prolog už počal připravovat vykonáváací prostředky,děvčata se začala loučiti nejen sami se seboou,ale také se světem vůbec.4 3 napětí již na place houstne,až se za vším kouří a píská se.2 1 Prolog je již připraven a děvčata též.O teď!A Prolog vykonal svůj čin.Děvčata již nejsou mezi námi.Věnujme prosím po přečtení těchto řádků tři minuty ticha za mrtvá děvčata.

Alespoň najít nějaký východ z tohoto mrakodrapu,

vždyť není nic pozitivního na permanentním bytí v blití

Co s takovou chátrou jednou mizernou!

Cožpak není emulze pouhá rána do zdi,cožpak vykonání ideálů může být vykonáním sebe sama?!

Já se koukám z ambicí veškerých chudáků na palouk plný dřevěných květin:

jsem tak bytostně přesvědčen,že eminence nepramení z celkové suverenity

Ach ty nenadálý tvore,tys mi uškodil víc jak ptáci mávající křídlami a kousající mě do žeber!

Ty tvore,zlý tvore,proč mi nedáš alespoń tochu té kapky čestvé rosy!

Proč musím stále se utápět jen v oblasti lží a nespravedlnosti,kde zákon neznamená pravda!

Snad doba nepohody ztrácí svůj zřejmý rys,a to je konvence!

Nyní nachází staletí přesraného rýmu,majestátného to míru!

Proč se k sakru ztrácet v oblacích pablbů a paželv,co z toho mám-snad teorii radosti?

Kdež,moje hlava visí stále na tenkých provázcích,stále mám z ní pocit,jako kdyby mi spadla na zem úplně

ale ona visí dál a dál,ta mrcha převeliká,hulí mě,hulí mě ta zrůda jedna malicherná,ta punkva trápení!

Kdo po ní chtěl,aby mi strpčovala existenci,cožpak moje existence není již pohou kulisou všech svinstev?

Ten kraj mě tak rozradostní-dobrá,to je ta naděje,to je ten konec.

Ale konec s čím?Nač dbáti praní svého prádla posraného vejci?K čemu je!

Já žádám větší,hlubší,tajemnější,magičtější a esoteričtější přístup k věcem obecným,žádnou nudu!

Nuda zhruba pruda ztuha kuva


Zruk
31. 07. 2005
Dát tip
mno, trochu, opravdu TROCHU á la Topol.. ale ani po kotníky, bohužel..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru