Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neznámá známá

30. 07. 2005
2
0
1277
Autor
Saidhi

Vlastně ani nevím, CO to má přesně být. Napadlo mě to při poslechu písně Never ending story od Within Temptation...

  Běžela. Nevěděla kam, spadané podzimní listí jí šustilo pod nohama, bosá chodidla se sotva dotýkala země. V dlouhých, zcuchaných vlasech bodláčí a luční kvítí. Tak volná, tak nespoutaná. Nepolapitelná jako jarní pápěří, divoká jako horský vítr. Ráda tančívala s blesky, ráda se těšila zvuku hromu a za měsíčních nocí naslouchala hlasům dětí noci. Ráda se toulala, vplétala si bodláčí a ostružiní do vlasů a nemyslela na nic. Černýma očima sledovala času plynutí kolem sebe, seděla na strmém skalisku v lomu a dívala se do hlubin temného vodního zrcadla. Co asi uvidí dnes....


zael
28. 08. 2005
Dát tip
ssslllooobbbooodaaaa.... strasne krasne

Saidhi
30. 07. 2005
Dát tip
Přemýšlím, že bych to rozvedla do příběhu, ale ještě si nejsem jistá... No, uvidíme. Co myslíte vy?

S příběhem souhlasím :o)

Ignác_Vika
30. 07. 2005
Dát tip
Vynikající inspirace pro výtvarné zpracování.

Darkness
30. 07. 2005
Dát tip
jj pribeh me by se libil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru