Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jestli bude válka...

09. 01. 2001
11
0
2489
Autor
Kaguáš

....někdy je zvláštně příjemné uvažovat o děsuplném ....

Jestli bude válka, přestanou mý depky. Bude tak smutno, že prostě umřou. A já budu procházet po městě a moje krvácející duše bude plakat. Jak hysterka. Bude se vrhat na kolemjdoucí, bude líbat jejich sinalé tváře, bude zajíždět studenými prsty do vlasů, bude objímat míjená místa, bude hladit nečtené plakáty, bude se milovat s temnými průchody. A já? Já půjdu a budu se za ni stydět. Jestli bude válka, možná zemře Bůh. Když né On, tak My. Až smrt přiletí jak vítr, krysy budou v skrýších, svobodní ptáci ztuhlí na zemi.
Beata
26. 12. 2001
Dát tip
Je výborná!!!! "Jak hysterka", pěkné obrazy a přitom úplně jenoduché. Dávám Ti TIP a rozhodně jím neplýtvám.

jorel
02. 04. 2001
Dát tip
ano, když je válka, Bůh umírá v našich srdcích, aby se v nich znovu narodil. lhostejnost ho vyhání a naděje volá zpět. tip

Janis
31. 03. 2001
Dát tip
*

Miroslawek
15. 01. 2001
Dát tip
Hmmmm ... slibný začátek, trochu moc depresivně tragické - na můj vkus, nikoliv však špatné. Jsem zvědav na další.

Bacil
12. 01. 2001
Dát tip
S tou básní si tak úplně nerozumím, ale tuším, že na ní cosi je, tedy asi víc než cosi...

Silly
12. 01. 2001
Dát tip
piš piš piš...

Janis
12. 01. 2001
Dát tip
Jestli bude válka... OMYL... žádné jestli.ale zcela neformálně bude. a začneme třebas hned v úterý! A jinak *

Merle
10. 01. 2001
Dát tip
ne můj styl, však stejně mi to přijde velice za-jímavé...

kafka
10. 01. 2001
Dát tip
Kaguáši!!!!!!!! Normálně....brečim...teď u počítače...tak tohle...jsem nečekala..................... Dost toho nesebeuznávání, je to VÝBORNÝ !!! a to vůbec ne jen proto, že seš můj brácha ;-)))) Dala bych i 10 tipů **********!

alina
10. 01. 2001
Dát tip
Je to perfektní! Podařilo se Ti přesně zhmotnit ty hrůzy, co člověku občas běhají hlavou.TIP

Ženatej
09. 01. 2001
Dát tip
Jestli bude válka, přestanou mý depky. Bude tak smutno, že prostě umřou. Slibnej začátek. Buď tu vítán a nedej se odradit Piš dál!

Carodej
09. 01. 2001
Dát tip
No, zvlášť příjemné bych to nenazval:-) Ale zajímavé jistě:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru