Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viva Espaňa

09. 01. 2001
0
0
933
Autor
Styx

Po hltu červeného se mě to mé hloupé křeslo tak nějak abych tak řekl, zřeklo, už mě nemá rádo, studeně a kovově chladí mě na čele, jako by říkalo, to už pro dnešní večer stačilo. Ale noc je ještě mladá, než ten blbej měsíc dohlodá temnoty ke svému zániku, koberec, co jsem ho nedávno málem k čertu zastavárníku dal, nasává tu krev z jižních kopců španělských měst a roubík na mých citech poněkud uvadl, to je hloupé, jak jsou ty kusy nábytku na slovo skoupé, pod litrem tekutého ráje otvírají se snad i ty stáje, kde tajných ořů je nekonečno stále a zavezou mě ke skále a budu-li ještě chtít, můžu si na mořském dně pěkně hnít, jo Espaňa to je dále, pod křeslem myslím si a v tom rozbitém zrcadle trochu své zkroušené si vidím tváře. Opilec domova v sebeironické baladě se jako hrdina naparuje, něž se probudí, jako syn mocného krále se po španělské zemi uvidí.
Nyx
31. 01. 2001
Dát tip
super

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru