Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slaná

12. 08. 2005
1
0
2328
Autor
Loco_Paco

Sůl nasypu si do rány,

neb SůL je nad ZLATO

UUU ÁÁÁCH

JO



.........

sexi borec- Loco Paco---Zdar.

Pozor!!!! George W. Bush: otázky a odpovědi.. klik here...

Dboy
01. 09. 2005
Dát tip
Jak používat sůl: při lehkých potíží nebo pro relaxaci vsypte do vany 4 - 5 polévkových lžic. Při ekzému, lupence a pro hojení ran vsypte do vany od 100g do 250g (při počátku léčby vsypte vyšší množství a pomalu snižujte dávky). Pro lokální použití vsypte až 100 g do 1 litru vlažné vody a namočte gázu. Roztok uchovejte pro opakovaná použití. Po cca 15 - 20 minutové koupeli ještě chvíli relaxujte v teple Poté je nejvýše účinné použití bahenního zábalu (na suchá místa, ne otevřená) nebo tělového mléka či vhodného krému na suchá místa a na místa postižená loupajícími se místy při exému a lupence.

Cus Dejvisu. Teď jsem umístil zase něco sem ke mě. Člověče, nechtěl jsem Tě prafrázovat, ale nějak mě ta sůl do rány nemohla pustit a přivolávala nechtěné počitky z minulosti. Tak jsem to tam v takovém divném hybridu vrhnul. Zdravím!

ach ti exibicionisti :o))

Onehdy jsem utržil ránu a sůl jsem neměl po ruce. dle svých zkušeností mohu tedy zvolat pouze následující - septonex nad zlato! Vivat!

Loco_Paco
15. 08. 2005
Dát tip
Měl jsem na mysli tu sůl,kterou obsahuje tekutina,která vytéká z očí,když je srdce bolavé.

xeonidas
12. 08. 2005
Dát tip
SM

Loco_Paco
12. 08. 2005
Dát tip
Jo slaný maso to je moje.

Petrushka
12. 08. 2005
Dát tip
??????:))

Loco_Paco
12. 08. 2005
Dát tip
Díky za návštěvu.Jediný,reagující, Jenyk pochopil. Já ÚÚÚ.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru