Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sestry

11. 01. 2001
4
0
2039
Autor
Open

taky stáářenka

tři sestry za ruce nocí ouplně měsíčnou lesem vedený tajemnou tou.hou k vykotlanýmu malýmu pařezu sněhem se vlekly. U studánky nejmladší svíci rozžala, starší vlasy rozpustila a nejstarší k ouplňku zavyla.
skvělý do dvou vět vtiskneš tolik prostoru *

Čolito
14. 04. 2002
Dát tip
*

Open
21. 03. 2001
Dát tip
To je obrazek pismenkama a je o jeho barvach, tvarech a nevyrcenejch historiich vsech co se v nem objevujou. Je na videni, cejteni, vzpominani, plavani, pripominani .. ale na premejsleni, to sem s nim jeste moc nezkousela. I kdyz ted si vzpominam - myslela sem tehdy na ritualy prechodu, na to ze i kdyz sou 3 tak nemusi byt vzdycky nejmladsi nejlepsi. to urcite neni vsechno, ale me na tom moc bavi, ze si to muze kazdrj vykladat podle sebe, kazdej to vidi trochu jinak. Jestli Te zajima MOJE UPLNA INTERPRETACE, tak to muzu rozpitvat a poslat ti to, ale pak uz to asi nebude zivy. Jak to myslis s tim jazykem? chmm, chmm, to je schvalne ..

IVANOL
24. 01. 2001
Dát tip
Nejsem poeta, tak mě štve, že tomu nerozumim.Vysvětlíš? Jinak slohově dobrý, ..a ten jazyk..*§*

kafka
17. 01. 2001
Dát tip
kráááá! to je kráááásné! eštěééé...

Print
12. 01. 2001
Dát tip
*!!!!!

Lampář
11. 01. 2001
Dát tip
... uf :o) ! ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru