Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O zemi

13. 08. 2005
0
0
809
Autor
Spurok

Matička země pláče,

pláče nad náma,

pláče děšťovýma kapkama.

Potoky slz slévají se do řek,

řeky tečou do moře,

která jsou tak velká jako

země hoře.

Přesto je matička zem milostivá,

i ty hořkoslaná moře jsou živá.


Presbyter
13. 08. 2005
Dát tip
Ekologická témata ti příliš nesvědčí, u Greenpeace si zaměstnání nehledej. Posledními dva verše si mi ale líbí.

Spurok
13. 08. 2005
Dát tip
no to je asi tím že to nebylo myšleno na ekologii

Presbyter
13. 08. 2005
Dát tip
Ach jo, už jsem zase nic nepochopil. Když ne na ekologii, nemyslels na melody boys ze skupiny Kryštof, kde Krajčo zpívá: "...kapky deště / a já prším ještě..."

Spurok
13. 08. 2005
Dát tip
ne ani to mě nenapadlo, spíš je to o lidech, myslel jsem na to jak se chovají sami k sobě a že dobré oplací zlym, no v životě to není jako v pohádce :-)

Presbyter
13. 08. 2005
Dát tip
Už se mi rozsvítilo. Ale Matka Země nejenom lítostivě pláče, umí se i pěkně rozzuřit. My po ní odpadem, ona po nás tajfunem!

Spurok
13. 08. 2005
Dát tip
no už jsme tu ale nějakou tisicku přežili, a přece nechceš po někom aby ti děkoval když po něm plivneš

Presbyter
13. 08. 2005
Dát tip
Souhlasím, máme, co zasluhujeme. Akorát ta poslední vichřice mi vážně nemusela vytrhat hřebíky ze střechy... A to přitom třídím odpad... Ale co naplat, jako člověk jsem spoluzodpovědný za všechno, co lidé na Zemi páchají. I ty sis určitě někdy někde uplivnul, takže bacha na střechu!!!

Spurok
13. 08. 2005
Dát tip
jj, souhalsím, osobně si myslím že to nejhorší odnesou ti nepraví, a těm špatným těm je hej, ale né navždy. Tvé střehcy je mi upřimně líto, zkus použít příště šroubky, třeba vydrží.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru