Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

strateny kluc :) (:

14. 08. 2005
1
0
1079
Autor
t0mix

laa laa la la laa (::)

chodim, pozeram.. zavrete dvere..
clovek s klucom ich usmiato otvori a vojde dnu.
dvere nechal otvorene, tak som siel k nim.
chcel som vojst dnu, no nieco sa ozvalo.
bol som to vsak ja, tak som siel dalej.
krajina za nimi bola krasna, nikdy som ju nevidel.
chcel som v nej ostat, chvilu som aj stal.
ked som urobil prvy krok, zas som zacul hlas.
bol som to ja a tak som sa otocil.
vysiel som von, obzrel sa a usmial sa.

chodim, pozeram.. zrezana ruza..
otvoril som dvere, zodvihol puk
a nechal ho znova rozkvitnut.
hlas sa uz neozval, pretoze bol mnou.
cele to svetlo som rozsvietil tmou.


t0mix
17. 09. 2005
Dát tip
cloveka potrebujem, to je jasne.. ale nemozem si povedat.. tento je on! alebo.. teraz ho musim mat! .. proste.. ziskat cloveka nie je len tak.. ze sme svoji pred oltarom a hotovo.

barbara_m
15. 09. 2005
Dát tip
:)))))

ja som nemyslel zeny, akoze milujem zeny, sex, auta a drogy... ja som myslel, ci nepotrebujes cloveka, ako... proste lasku... stava sa mi, ze mavam predtuchy, casto jasnozrive sny, dejavue - bezne ale neviem, co presne myslis tymto... skor cestoval v case do buducnosti...

t0mix
31. 08. 2005
Dát tip
jasne, zeny mam najradsej.. ale nie su zmyslom mojej existencie. ..uz si niekedy cestoval v case? spominal si na veci, ktore si nikdy nezazil a predsa sa stali?

t0mix
31. 08. 2005
Dát tip
jasne, zeny mam najradsej.. ale nie su zmyslom mojej existencie. ..uz si niekedy cestoval v case? spominal si na veci, ktore si nikdy nezazil a predsa sa stali?

dobre... ale... nemiloval by si ani zenu? napr. myslim, nemiloval by si ziadneho konkretneho cloveka, kvoli ktoremu by si zil?

t0mix
26. 08. 2005
Dát tip
pre lepsie rozdelenie.. mat rad pre mna znamena asi ako ked pozeras na hviezdy a tesit sa z nich.. iba preto ze su. milovat je pre mna ako drzat sa niecoho za kazdu cenu.. akoby nasho tiena. tien musi byt, ale nie preto aby som sa ho drzal.. ved aj tak pojde za mnou :) teda.. zivot je jedina vec, ktoru milujem.

t0mix
24. 08. 2005
Dát tip
k tomu koncu: ludia beru svet ako "svetlo" a ich ciel je najst lasku ku cloveku.. ja beriem svet ako "tmu" a mojim cielom je najst lasku k svetu. ludi mam rad, ale nechcem a nemozem ich milovat.

zaujimave... ja som si myslel, ze ty svet rad... resp. zivot, to je to iste, nie? nemilujes ziadnych ludi? niektorych ludi urcite milujes... co sa tyka ludi vseobecne, je podla mna bezne a normalne, ze ich clovek nema rad.

hmm... mile:) to s tou ruzou tiez... ma to svoj vyznam ten zaver mi mozno usiel... inak zaujimave...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru