Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krásko

11. 01. 2001
0
0
959
Autor
Nebásník

......

KRÁSKO Krásko , nebud´ již tak plachá krásko , snad nechceš zůstat sama krásko , pojd´ na kolotoč štěstí krásko , neboj se neřestí krásko , život se někdy vleče krásko , usměj se někdy přece krásko , tvá krása nepostojí krásko , smích kráse neuškodí krásko , prý kráse rozum chybí krásko , dokud jsme ještě živý krásko , kde o rozum jsi přišla krásko , tak tys mi nevyšla ....
Prokletí
07. 09. 2002
Dát tip
Takhle, repetativní forma je hezká, sám ji používám skoro ve všech věcehc, ale tady je tor torchu moc, když něco opakuješ, je třeba dobrý to pak uzavřít nesourodým prvkem. Možná ;o) A třeba se taky tak násilno nervi do rýmů, tady Ti moc nesedí. Ale líbí se mi ten závěr s šíleně jasným rýmem, kterej vše předchozí úplně shodí, to je moc dobrý Naja, Bloncí, mám Vám to pískat? ;o))))))))) m.

Bloncka
11. 03. 2001
Dát tip
tak mě to teda docela vzalo něco mi to připomnělo a zároveň mi to přišlo nový... kromě toho: "krásko, tak tys mi nevyšla..." to je vážný

Bloncka
11. 03. 2001
Dát tip
kromě toho: Naja: ať jsi kdo jsi, tak na každýho je slabý to měkký i na konci

Naja
12. 01. 2001
Dát tip
Tak to je na tebe tak trochu slabi. Celkem neobratny vyjadrovani. predchozi byly lepsi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru