Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpověď

12. 01. 2001
0
0
893
Autor
Rob

jedné zvláštní černovlásce...

- Řekni mi něco, povídej už. - Kdybych to řekl nahlas, slovy, že ty jsi žena a já muž, neuvěří nám snad, kdoví... (O té černooké světici, to, co nikdo netuší, povím všechno - srpku měsíci a zbytek Venuši...)
zolli
18. 01. 2001
Dát tip
Synu! to „TO“ je tam NEZBYTNÉ, jako bys nevěděl, že recitovat se dá lecos ;o) Netřeba dlouze povídat mlčenlivé Venuši. Co má láska na duši z pohledu si vytuší... Netřeba srdce otvírat bledoskvoucí Luně. Zná tajné ducha tůně, ví po čem srdce stůně.

zolli
18. 01. 2001
Dát tip
avi prominte

Rob
17. 01. 2001
Dát tip
v téhle básni mi nešlo o verše s přesným počtem slabik, to, že některé "sedí", je spíš náhoda. A myslím, že to "to" tam má taky svoje místo, ale díky za připomínky.

bláhovey
17. 01. 2001
Dát tip
šlo mi o to, že na takovéhle trhlince v rytmice se čtenář snadno zarazí - a vytrhne ho z básně a tak mu ji zkazí... víš, už jsem přišel na to, že se to dá recitovat i takhle, aniž by slabika navíc vadila - jen se musí za "to" udělat dlouuuuhá pauza... a máš pravdu, je to tak lepší :-))

bláhovey
15. 01. 2001
Dát tip
hežké, jen pokračuj :-)) (a do prologu připiš nevhodné pro JiKoidní neromantiky :-)) btw, 6. a 8. verš rytmicky nesedí - rozcházejí se o slabiku... když v 6. verši vynecháš "to", (z mého pohledu) získáš hned dvakrát: verš bude znít jemněji a hlavně se srovná rytmika :-))

JiKo
13. 01. 2001
Dát tip
tak sni... nic moc

Janis
13. 01. 2001
Dát tip
konnéééééééééééééééc (zbytek Venuši) :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru