Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pedro

16. 08. 2005
1
0
720
Autor
kutcha

o tom že život je kolotoč...

Pedro

 

 

Slunce proplulo mezi mraky, ale než dosáhlo nahoru na oblohu, stala se spousta věcí.

 

Pedro se utopil.

Ráno vstal, vzal vědro a šel k řece. Postavil vědro na zem a povídá:,,Dneska bude hic.“

Pak skočil do vody

a utopil se.

 

Maria si koupila prsten.

Vzbudila se brzy ráno a vydala se na trh. Na trhu byly teprve trhovkyně se slepicemi a kuřaty, prodavači melounů a Capela, který prodával prsten.

Tak si Maria koupila prsten.

Pak přišla domů a zjistila, že se Pedro utopil.

 

Capelo si koupil provaz.

Capelo se vrátil dříve domů a nachytal tam svoji ženu Juanu v posteli se strýčkem Pimem. Capelu popadl vztek a celý dům i s nevěrnou ženou a proradným strýčkem Pimem zapálil.

A protože spolu s Capelovým domem shořely i všechny věci a peníze, žena ho podvedla, jeho strýček ho zradil, on sám zapálil vlastní dům a zabil svou ženu a svého strýčka, rozhodl se, že spáchá sebevraždu.

Vybral si provaz – smrt oběšením.

Ale neměl ani provaz ani peníze na provaz. Proto šel na trh a prodal tam Marii svůj jediný zlatý prsten.

Pak si Capelo koupil provaz

 a oběsil se.

 

Juana čekala na strýčka Pima.

Juana se ráno probudila vedle svého muže Capelu, rychle vstala a šla mu připravit snídani.

Chtěla ho rychle dostat z domu, protože za chviličku měl přijít její milenec strýček Pimo.

Když vypravila manžela, převlékla se a už zvonil zvonek u dveří.

Juana se dočkala strýčka Pima.

 

Strýček Pimo spěchal za Juanou.

Strýček Pimo ráno zaspal. Měl vstát brzy jako ostatní rybáři. Ale budík mu vypověděl službu. Na řeku proto vyplul jako poslední.

Strýček Pimo nestíhal. Už za chviličku měl být u Juany.

Rychle natáhl síť přes řeku tak, jak to dělal vždycky.

Nevšiml si ale, že síť natáhl příliš vysoko, protože

strýček Pimo spěchal za Juanou.

 

A když o kus dál proti proudu skočil do vody Pedro, nevšiml si sítě, zamotal se do ní

A utopil se.

 


Ticha_duse
17. 08. 2005
Dát tip
Jak od Bernierese :o)))

Jerry_Shit
16. 08. 2005
Dát tip
Dost dobrý, pěknej kolotoč:-))) *tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru