Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozsudek

13. 01. 2001
4
0
1946
Autor
Andra

Tak střílej! Jediným slovem vykonáš rozsudek sám nad sebou...

Přijď a nestyď se za slzy. Já budu věřit, že venku prší... Sklopená hlava - odjištěná zbraň posledním slovem zazní výstřel. Přijď a nestyď se za slzy. Já budu doufat, že pláčeš pro mne.
Krel
12. 11. 2001
Dát tip
!*

Andra
20. 01. 2001
Dát tip
Bláhovey, Mahoney, blázínku, děkuju za objasnění faktů a neboj, někdy si člověk přeje, aby se z určitých stavů nikdy neuzdravil... Tak si z toho nic nedělej a buď hlavně pořád hodně moc, byť třeba hodně nelogicky, veselej! :o)

bláhovey
17. 01. 2001
Dát tip
JiKo: kousíček jinde jsem ti psal něco o tom, že existují nelogické věci... a, btw, nemyslím že je dobré, když si nemocný hraje na zdravého - nemocný potřebuje vyléčit ze svých problémů, ne je schovávat...!

JiKo
17. 01. 2001
Dát tip
já ovšem mluvím o tom opačném případu...

JiKo
16. 01. 2001
Dát tip
hmm takové moc "kovové" .. nuž vím, že je to nicneříkající definice..příliž realistické? Ale líbí se mi to! Mám rád takovéto posmutnělé věci..i když stále o lásce... hmmm

Andra
16. 01. 2001
Dát tip
No jo, JiKo, stále o lásce. Co naděláš... :o)))

Andra
16. 01. 2001
Dát tip
Bláhovey, mohla bych poprosit o přiblížení &&& ? :o)))

bláhovey
16. 01. 2001
Dát tip
no, když tak hežky prosíš :-)) tedy, většina zde se pobývajících lidiček bývá poněkud schizofrenních :-)), tak se nediv, když náhle zjistíš, že třeba tři nicky jsou fyzicky jeden človíček :-)) mno, já když chci vyjádřit, že se vyslovuje vícero osobností, prostě je vyjmenuji, ale protože už to začíná býti nudně dlouhý seznam, postačí iniciály :-)) měj se hezoučky a posílám sluníčko :-)) a úsměv :-)) zářivý :-)) Mahoney, blázínek & bláhovey :-)) P.S. podepisuji se v chronologickém pořadí :-)) P.P.S. a. je mé sladké tajemství :-))

bláhovey
16. 01. 2001
Dát tip
P.P.P.S. "bláhovey" je s malým prvotním písmáčkem - je to jen funkce; obdobně blázínek :-))

JiKo
16. 01. 2001
Dát tip
Proč někteří si na nemocné hrají a jiní - nemocní mají smůlu že hrát si na "normální" nedokážou!

bláhovey
15. 01. 2001
Dát tip
*! a&M., & b&b

Andro , tak tohle se líbí i mě a tak Ti dávám konečně také * .

ady
13. 01. 2001
Dát tip
Je je to se mi líbí

Albireo
13. 01. 2001
Dát tip
Nádherné, Andro! Kdyby za tohle neměl být tip, tak už za nic.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru