Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je lepší?

22. 08. 2005
1
0
1072

bývalému příteli... přesněji o něm a pro něj.

 

Sůl bolí,

Když se vsype do rány

Ale hojí, vstřebává se

Cukr, tak sladký

kvasí, bují a...

ukládá se.

Vím, že tak vytvoří

zhoubný a trvalý

nádor zla na duši,

jenže tak chutná...

Jak sladká je sebelítost!

Proč solit ji rozumem?

Vůle znát pravdu

mi nepřijde nutná!
A covece Gonsale, ted jsem to po case cetl znovu a rikm si, ze jsem me spise ten zcatek vice prizpusobit konci...

A covece Gonsale, ted jsem to po case cetl znovu a rikm si, ze jsem me spise ten zcatek vice prizpusobit konci...


Pozor!!!! George W. Bush: otázky a odpovědi.. klik here...

Loco_Paco
31. 08. 2005
Dát tip
Žádný triky cukrbliky chce to nože chce to dýky...:-)

Gonsales
22. 08. 2005
Dát tip
zacatek zajimavej pak se to tak nejak rozplizne...

souhlasím s G, ten nápad se solí a cukrem se mi moc líbí

Souhlasím s tebou G. Původně jsem to psal v afektu, ale pak se mi to rozleželo v hlavě a začal jsem s korekcemi. Bohužel. Chtěl jsem toho najednou říct trochu víc jednomu člověku, kterému je to věnováno, aby snad jednou pochopil, že tvrdošíjná neochota přemýšlet o věcech ho nikdy ke správnému závěru nedovede, a tak to ztratilo švih. Snad si s tím trochu víc pohrát. Dík za připomínku.

Gonsales
22. 08. 2005
Dát tip
pis v afektu casteji:)

Zkusim to sakra krucinááál!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru