Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Popelko vyvdaná

22. 08. 2005
4
0
466
Autor
za_plotem

Popelko vyvdaná

na školní zahradě leháš si do listí

prstýnky nalevo
vzpomínky napravo
kaštany do kapsy

kdo chce jít za tebou
musí lézt přes ploty


turandot
31. 01. 2006
Dát tip
jé to je zvláštní normálně se na takovýhle témata nelepim.. ale tohlencto je nějak těžce něžný/a kaštany sou na mě děsně silný, ať sou kdekoli.. (stejnak sem si jí představovala ve školkový zahradě, děsně barevný)

Zbora
08. 09. 2005
Dát tip
Tady je to taky na dobré cestě. Dokonce i slabý náznak atmosféry. Uvidíme.

vesuvanka
08. 09. 2005
Dát tip
líbí se mi, atmosféra nadcházejícího podzimu je pěkně vystižená.... TIP

Levi
22. 08. 2005
Dát tip
Líbí se mi to... t*

pěkná, něžná TIP

Vika
22. 08. 2005
Dát tip
Vzpomínky napravo? Jako mimo srdce jsem pochopila, to stojí za to lozit přes ploty, byť je to popelka?

za_plotem
22. 08. 2005
Dát tip
Viko, je to o odevzdání se podzimu, dám mu vše co mám a vezmu si ho do kapes. Tu holku o který to píšu jsem nikdy v zahradě ležet neviděl ale nějak mi to k ní patřilo, tak jsem si to vymyslel. A jestli to stojí za to? Někteří básníci žijou třeba jen pro minuty života, ale ty musí být nadpozemský a věčný ...no a pro ně se leze přes ploty, umírá, žije, pláče, zpívá ... Tahle za to stála, ale já ten plot nepřelezl. Ctil jsem to, že je vdaná.

Vika
22. 08. 2005
Dát tip
To je možny, takovy pocity většinou neklamou. Není dokonce potřeba ten prstýnek nalevo. Ono když nepřeleze člověk plot, tak si právě ponechá iluze, na druhé straně se taky nic nedoví.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru