Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach

24. 08. 2005
0
0
1085
Autor
Thingilinde

Strach je zvláštní pojem - už jen vyslovení toho slova způsobí, že nám běhá mráz po zádech.Snad se nám při zvuku toho slova vybavý nějaký zážitek.Zážitek, na který bychom raději zapoměli..
Kolik z nás zná ten pocit opravdové bezmoci?Kolik z nás zná ten pocit, kdy víme že se děje něco hrozného a nejsme schopni nic udělat?kolik z nás bylo na pokraji života a smrti?Kolik z nás má kdesi v koutku duše temný stín, který se probudí vždy při vyslovení slova strach?
Jeden?Dva?Ne.Tisíce.Možná i milióny.
Strach žije spolu s námi, roste a nabývá nových podob.Nikdy se ho nezbavíme.Věřte mi - nejde to...
Můžete ho snad zatlačit co nejhlouběji do paměti, dovést až na okraj zapomění,ale stejně jednou přijde chvíle, kdy se probudí.Silnější a mocnější než kdy dřív...
Piscis
07. 03. 2006
Dát tip
hlavně se nenechat strachem ovládnout (aspoň ne nadlouho...)

hrobgar
07. 09. 2005
Dát tip
boja sa len ľudia ktorý majú čo stratiť...

maartin
24. 08. 2005
Dát tip
Jo, to všechno je pravda - ale co s tím, strachem i textem, co dál?

Neewoa
24. 08. 2005
Dát tip
Strach je svetlom prežitia..inštinktom opatrnosti...je hĺbkou večnosti,nezmývateľnou a nepopierateľnou...

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
jojo, ale souhlasím s maartinem, postrádám hlavu a patu, nahání to strach:))

Thingilinde
24. 08. 2005
Dát tip
byla to jen úvaha.. úvahy často nemají konce =) Nechtějte konec- i jen z toho pomyšlení my běhá mráz po zádech

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru