Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ledová baletka

24. 08. 2005
9
1
2586
Autor
Petrushka

O

Červené skvrnky kolem nich.To vždycky, když hodně pláču.

I

 

Ř

A

Slepené pod záplavou slz.Hustá brána, která přesto pouští tu sůl skrz na skrz.

Y

 

N

Opuchlý.Červený jako cherry rajčátka.

S

 

R

Třesou se zas a znova.Zamykají nevyřčená slova.

Y

 

V

L

Andělské dříve.Zčernalé na uhel nyní, a to doslova, havraní.

S

Y

 

C

H

L

A taky strach.Začal se skládat a plnil se postupně po těle.Jako mor černý.

D

 

A když se naskládal, tak jako kostičky do krabice, už nic nezbylo.

Nezbyl jediný kousíček.

Co zbyde z takového člověka?

Nic nezbylo z ledové baletky.

 

S T R A C H.


1 názor

Smíšek:-)
19. 06. 2007
Dát tip
úžasné.. moc fajn díky..*

Petrushka
18. 09. 2005
Dát tip
tak já to asi nechápu:)ale dík

zaujimavy napad, ja ale by som poziadal o napad zaujimavejsi

"kéž bys tu byla Sáro ty a noc a hudba" - lepsie nez: "Opuchlý.Červený jako cherry rajčátka." fakt vermi...

Petrushka
25. 08. 2005
Dát tip
geminas:jo, téměř každej, kdo hodně pláče, to má,zflekatí ti do červena kůže kolem očí.Jestli to neznáš, máš se, asi hodně nepláčeš:) čoko.+nim-ďěkuju vám mocmocmoc:))))))))))

Flammea
24. 08. 2005
Dát tip
Svý už jsem ti k tomu řekla...Tak jen tiše...* MTM, ty moje ledová baletko;)

echo17
24. 08. 2005
Dát tip
Fajn

Silvita
24. 08. 2005
Dát tip
********

...ta forma sa mne osobne dost nepaci... ...a pride mi to celkovo dost patetisch...krcovite...

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
Ašš...:věděla jsem, že ode mě se ti nikdy nic líbit nebude, protože jsem to já:(je to tvůj názor:)

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
a jinak samozřejmě všem moc děkuju:))

...ale kdeze...si precitaj kritiku predtym... ...co som ti pisal... ...aj predtym... ...nebud paranoidna....

...zajímavý způsob...líbí...*T

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
ty jsi fakt srandovní, nejlepší je na tom tvoje slovenština, už se mi začíná líbit:))ajo, promiň spletla jsem si tě-vždyť ty jsi to šovinistické prase jak jsi mi psal u společníka, tak dobře, beru zpět a díky

...hej...to som ja...prosim pekne... ...a pisal som kritiku aj k tomu dalsiemu... ...no hej...ja pouzivam na rozdiel od tych co si citala...hovorovu slovencinu...mozno tym....usmev...

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
ašu-jasnačka:)mimoto-jak tě napadl tento neuvěřitelnej nick?:))hovori to nieco po slovensky?:) sapro-díky moc!!!i za to tiše:))

...nehovori... ...jednoducho...aššurballit...bol asyrsky panovnik...teda vlastne assur-uballit...ale to je vlastne jedno... ...skratka som sa raz ucil na skusku zo staroveku...a ostalo mi to v hlave...

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
asyrsky panovnik,to je cool:)))každopádně je to origoš:)

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
díky za tvé kritiky u těch mých dalších dvou výtvorů, jak se ti líbí tohle?:)

Sali
24. 08. 2005
Dát tip
....apsolutne neodolatelny a naprosto dokonly, smekam pred tebou svuj pismacky klobouk a za tohle davem super TIP ....tak z tohoto vyzaruje naprosto vsechno........

Petrushka
24. 08. 2005
Dát tip
díky moc:)jsem moc ráda, že se ti to tak líbí!

To je dobrý :o) *

gemina
24. 08. 2005
Dát tip
O Červené skvrnky kolem nich.To vždycky, když hodně pláču. I ty mas cerveny skvrnky na obliceji kdyz places?

Nimis
24. 08. 2005
Dát tip
Úplně vím a je to moc pěkný Peti, tohle se ti vážně povedlo, ty naše ledová baletko :) ÚÚÚsměv, prosím!***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru