Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stopařův zápisník

24. 08. 2005
1
0
1341
Autor
Thingilinde

Za dávných let, a není to tak dávno, byl objeven na jedné půdě malý, modrý sešítek.Na jeho deskách bylo tučným písmem napsáno \"Stopařův zápisník\" . Otevřeli jsme ho a ucítili jsme vůni tymiánu..Popsaná byla jen půlka stránek a přesto to byl úctihodný počet.Začali jsme číst a dostali jsme se do světa zábavy a legrace.Do světa, kde každé dobrodružství končí hepyendem...To jsme si aspoň mysleli ze začátku... Ale dnes nechci zatěžovat vaši mysl tím, co bylo na konci zápisků..Začneme na začátku - protože tam je všechno veselé a hravé...

ZÁPIS PRVNÍ:
Poté co jsem se vrátil ze schůzky na naší(jak to sláskou nazvali holky) "pavlači" napadlo mě, že ty příhody co jsem se dozvěděl dnes, co znám už spoustu let, či ty, co ještě neznám, vlastně stojí za zvěčnění a tak jsem ještě vyběhnul ven do obchodu a těsně předtím než zavřeli(za nepříjemných pohledů prodavačky) si koupil malý, modrý zápisník..Je to právě ten zápisník, do kterého teď píšu.Rozhodl jsem se, že sem budu zapisovat všechny ty veselé, dobrodružné a občas i maličko strašidelné příběhy zapisovat..A není zrovna náhodou, že většina jich bude právě od "našich holeků - vždyť ony jsou ty nejzdravější děti z celého našeho střediska...

ZÁPIS DRUHÝ, POVÍDKA PRVNÍ:
Blesky křižovali nebe a déšť v hustých provazcích stékal z oblohy dolů.Celý tábor byl ponořen do ospalého ticha, jen z kuchyně občas dolehl tichý smích - to jak si povídala noční hlídka.Náhle zableskla baterka.,,Sakra, ještě hodinu!" ozval se popuzený hlásek malého děvčete, které mělo tu noc hlídku se svojí kamarádkou. ,,Ale vždyť to zatim utíká.." řeklo zamyšleně druhé děvče.,,Jo, jenže já bych teď mnohem radši ležela v teple ve spacáku, než byla tady venku v tom dešti."děvčátko se stále mračilo.,,Ale Jesky, vždyť ten déšť néni zas tak strašnej." chlácholila ji druhá dívka podle všeho starší.,,Asi máš pravdu Myší.Ale stejně.."věta zůstala nedopovězená.Za zády děvčat se ozýval praskot větviček.Obě se otočili čelem k lesu.Myška si přichystala do ruky píšťalku a Jesky posvítila baterkou na místo odkud se onen zvuk ozýval.,,Jájo vylez!My výme že tam si!" prohlásila rozhodně Myška a hlas se jí lehce chvěl strachem.Obě se doslechli, že by dnešní noc měl do tábora dorazit Jája - a pro něj by byl noční přepad docela normálním.,,Já písknu." skonstatovala Myška a spíše než Jájovy tušenému v křoví to říkala Jesky, která napínala zrak a snažila se proniknout temnotou houští.,,Neblbni." Jesky nechtěla dělat zbytečný poplach.,,Ale vždyť tam je Jája!"bránila se Myška.,,To néni on - už by vylez." Jesky znala Jáju o něco déle a už dokázala vytušit co by dělal.,,Ale kdo to teda je?!",,Nemam nejmenší ponětí." řekla klidně Jesky a podívala se na Myšku.,,Dem za Helou" Myška popadla Jesky za loket a táhla jí k týpku kde spalo vedení.,,Co se děje holky?" málem vykřikly.,,Helo!" temná postava kráčející proti nim nebyl nikdo jiný než jejich vedoucí.,,Tak co se děje?"dožadovala se Hela vysvětlení.,,Někdo je za kuchyní!"zasvěcovala jí Myška do situace.,,Fakt!" doplňovala Jesky informaci o důležitý údaj.,,Tak se tam kouknem..".Došli ke kuchyni.Hela se prodrala až ke křoví a posvítila si za něj.A najednou se znovu ozval praskot větviček.Obě dívky se jen vyděšeně dívali, když tu náhle se z křoví vykolébal ježek.,,Vidíte - byl to jenom ježek.."obracela se Hela k děvčatům.Najednou zůstala zaraženě stát.Myška a Jesky se svorně sesunuli na zem a začali se smát tak nahlas že je až musela tišit..Po chvíli se Hela koukla na hodinky a začala zvedat obě dívky ze země:,,No tak holky, už máte po hlídce.Jděte si lehnout - další hlídku vzbudím já.."
Thingilinde
04. 11. 2005
Dát tip
tak tadyto je něco jinýho :D

Lancelott
03. 11. 2005
Dát tip
Já znám Stopařova průvodce po galaxii:o)

Sali
25. 08. 2005
Dát tip
Zvlastni, teda nazev stoparuv zapisnik, cekal bych neco jineho, ale to nevadi, jedna vec ``devcatko`` mluvi tak nejak hrude a myslim, ze se to tam nehodi. Jinak docela dobry.

stewewonder
24. 08. 2005
Dát tip
Libi ... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru