Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na procházce

16. 01. 2001
0
0
783
Autor
Ananas

Na procházce v neděli zahleděl jsem se na stromy. Zahleděl jsem se na jmelí a koukal jako pitomý. Koukal jsem na ty chomáče a měl jsem z toho pocit, že je mi skoro do pláče, že je už po vánocích. Stromečky už jsou v popelnici, kapříci v rybím ráji. Ale já přejdu přes silnici a v borovém jsem háji.
Sarken
31. 01. 2001
Dát tip
není to špatné, jen bych si trochu pohrála s volbou rýmů a rytmikou

pauper
16. 01. 2001
Dát tip
Aaa, dalsi Vanoce a komerce, nejak se jich posledni dobou roztrhlo.. Neni to uplne spatne...

Miroslawek
16. 01. 2001
Dát tip
viz. pauper + pozor na kulhající rytmiku veršů. Trochu víc za srdce či bránici by mne to mělo asi vzít.

Bacil
16. 01. 2001
Dát tip
Připadá mi to trochu laciné, takové bez šťávy, asi jako vyschlý stromeček opřený o popelnici - ne že by byl prost všech půvabů... ale prostě to není ono.

Vio
16. 01. 2001
Dát tip
Že je po Vánocích mi líto není. Souhlas s předchozí kritikou. Není to úplně špatné, má to myšlenku, ale je to takové nemastné, neslané, abych se neopakoval po Bacilovi ;-) "a koukal jako pitomý."... tohle mi v poesii moc nesedí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru