Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzpomínka

17. 01. 2001
1
0
1052
Autor
havran

Není nad krásu vzpomínky, ten pocit co hladí tě po srdci, třpytivé lesklé kamínky, pláčící tiše do noci. Vzpomínka jako sladký vánek ovane citlivě tvoji duši, bdění se změní v klidný spánek, v nějž doufáš že nikdo nepřeruší. Ten hluboký modrý sen tě provází celou dlouhou nocí, ale až večer promění se v den, vzpomínka rozplyne se mocí kouzelnou.
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
spánek, /v nějž doufáš že nikdo nepřeruší... všem to správně drhne, neboť tam má být spánek, jejž... připadá mi to trochu přeplácané

Dabi
04. 03. 2002
Dát tip
...z nějž doufáš tě nikdo nevyruší ... by taky šlo :) Jinak je to krásné t*

Drakkan
21. 02. 2002
Dát tip
3/5 souhlas se všemi předchozými...

Anonym
25. 03. 2001
Dát tip
tip

Pája
02. 02. 2001
Dát tip
Když si to čtu rychle, pěkně to plyne, slovo "kouzelnou" je výborná zarážka na konci. ("v nejž" mi taky trochu drhne).

kafka
17. 01. 2001
Dát tip
to "kouzelnou" - vím, že schválně a má svůj význam...snad, ale stejně mi tam nesedne. "bdění se změní v klidný spánek, v nějž doufáš že nikdo nepřeruší" - nemělo by tam být "jež doufáš, že nikdo nepřeruší"? jinak moc pěkné, jemné, nic srdcedrásajícího, čehož mám sama přehršel... Díky... :-)

Miroslawek
17. 01. 2001
Dát tip
Kouzelnou mi na rozdíl od kafky přijde jako hezký a povedený záměr absencí rýmu zdůraznit vyznění básně. Některé rýmy jako ...den / ...sen mi přijdou trochu nenápadité, uvítal bych spíš více takových jako ...tvoji duši / ...nepřeruší, ale jinak je to milé pohlazení náladou, v níž je vidět kus (vskutku nerozdrásaného) srdce. Hezké.

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
"v nějž" mi tam tročku drhne nocí/mocí mi přijde jako profláklinečka a jinak se mi to líbí....

Stepca
17. 01. 2001
Dát tip
taky ááá taky :-).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru