Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plánované rodičovství

17. 01. 2001
0
0
1337
Autor
Ananas

Já vím, že vy podobné drobnosti macešsky odhazujete mezi blbůstky. Pro mě to je ale básnička jako každá jiná.Proto patří sem.

Dlouze hledíme do sluníčka, pak zalezeme do křovíčka a zaděláme na človíčka.
Sarken
31. 01. 2001
Dát tip
plánované zaděláme…uplácáme a necháme kynout…milé (to je to pravé slovo)ale spíš mi to přišlo jako kuchařka, než co jinéhoJ)))

Bacil
19. 01. 2001
Dát tip
Já jsem asi naky retardovaný, ale když je přízvuk na třetí slabice od konce, tak mi to zní líp, když se to dál už shoduje - tedy křOVíčka, člOVíčka - a slOVíčka, ale ne slUNíčka. Možná je to moje subjektivní debilita, ale nezní mi to prostě.

Albireo
18. 01. 2001
Dát tip
Podtržítkový JiKo, co máš proti človíčkům? Vždyť ty večerníčky o človíčkovi byly tak miloučké! Ten název ber ironicky, může být pravým protikladem obsahu, nebo také jeho potvrzením.

Miroslawek
18. 01. 2001
Dát tip
Albi: To je vidět na jaké krváky se díváš, ztratil jsem o Tobě iluze ;o)))

blazinek
18. 01. 2001
Dát tip
eh, Jikoušku, víš - myslím, že předhazování vlastního problému druhému, jako by to byl problém jeho, spadá do významového rozsahu slova prudit :-)) možná to příště zkus méně útočně, tyhle výstřely na mě často působí dojmem retarda, který si dílko ani pořádně nepřečte (protože na to není čas - kdo má ostatně čas v tomhle objemu číst všechno), ale z mě neznámého důvodu se musí pod všechno podepsat... promiň útočný tón, ale tak dlouho se pro vodu chodí... ju? :-))

Ananas
18. 01. 2001
Dát tip
-JiKo-: Mydlí se mi začátky veršů. Aha, tobě jsem ještě neřekl, že skládám básně v koupelně. K názvu a obsahu - ta báseň je vlastně sama plánem k rodičovství. P.S. Já zase nemám rád rýžový nákyp.

JiKo
18. 01. 2001
Dát tip
Mahoney: Ano jsem retardovaný, díky za připomenutí diagnozy btw: neodpovídáš někam jinam?

Vio
17. 01. 2001
Dát tip
Ananas, macešsky? Vždyť my si vážíme i těch blbůstek. Jenom se podívej, kolik mají některé blbůstky tipů. Blbůstka zde není pejorativní označení ;-))) Nicméně tohle mi přijde slabší...

Bacil
17. 01. 2001
Dát tip
Sluníčko mi tam rýmově nepasuje. Co takhle: Dlouze čekáme na slovíčka pak zalezeme do křovíčka a zadaláme na človíčka...?

Albireo
17. 01. 2001
Dát tip
Je to takové miloučké. Nechápu, co máš, Bacile, proti tomu sluníčku, všechna tři slova se rýmují "jenom" gramatickým rýmem.

Miroslawek
17. 01. 2001
Dát tip
zaděláme ... to mi tedy nezní tak chutně, jaké to bývá.

Miroslawek
17. 01. 2001
Dát tip
BaciL: tos bacil nějak mimo

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
Ananas: 1)Blbůstka není chápána jako blbost, nýbrdlež jako miloučká, jednodušší věcička, která potěší. Takže neshazuj blbůstky nějakým zahazováním. 2)A tvé dílko je jednodušší miloučká věcička. 3)A krom toho není tak docela pravdivá.

kafka
17. 01. 2001
Dát tip
já prostě ty zdrobněliny nemůžu přenést... a ještě v takové koncentraci! Ale ten poslední verš mi přijde vtipný, i když spíš jako ironie trochu. taky jsem pro blbůstku ( v dobrém slova smyslu:-)

JiKo
17. 01. 2001
Dát tip
mydlí se ti rytmus v začátcích veršů nechápu souvislost názvu a obsahu ps: nemám rád slovo človíček...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru