Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třídní foto

17. 01. 2001
0
0
538
Autor
kvido

Není o čem mluvit !

Lesklá fotka lepkavá a na ní vysmté obličeje čelí mým zkoumavým pohledům nejednou, jenže člověk se ani nenaděje a obličeje vyblednou, když život jde dál. Malý stromek v pozadí, děcka se na lavičku z tělocvičny posadí, opřou o ně ceduli s nápisem roku atřídy. Pak se všichni dojemně zaculí, cvak. Další rok je za nimi, když život zrychluje krok a jde dál. Zbude jim jen jedno foto, jedno mezi posledními, poutavé jak reklamní motto a z toho stromku v pozadí vyroste za ta létasedání statný velikán. Nejsmutnější, co viděl naše mládí, co větve tu své sklání, poněvadž na těch fotkách stál a byl němým svědkem prchlavosti času. Když život utíkal dál.
Sarken
31. 01. 2001
Dát tip
Na holé dlani usedl mi čas bez smilování milující nás. (Josef Hora)

Amitabha
18. 01. 2001
Dát tip
cas bezi a bezi a bezi, ale co by bylo, kdyby nebezel??!! To si ani nechci predstavit!!!

Vojtek
17. 01. 2001
Dát tip
je to prchlavé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru