Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Usměvavá hlava

02. 09. 2005
10
0
2439
Autor
Sigourney

Dva kroky do prázdna

Z třetího floutek měsíc zbledl

Abys prej počtvrté nepřehlédl

Má prsa výrazná

 

Ne nejsem majákem

Sleduji z doupěte na orbitě

Co tupců plácá se křečovitě

V básnění nijakém

 

Já klidně vlastní babičku

Nabídnu za babku do bazaru

Za rozkoš slůvek co v biliáru

Nahání španělskou kuličku

 

Orgasmus z lehkého básnění

vráží  mi do mozku jemné dýky

to potom všeliké prostocviky

nejsou jen tělesná prznění

 

Ne že bych nebyla vydra dravá

Dokážu brečet jak starej cedník

Věřím spíš na sex a na prostředník

V noci pak umírám

 

Usměvavá

...

 

 

 

 

 

 

 


Hessulim
06. 09. 2005
Dát tip
TIP

Fidorka69
05. 09. 2005
Dát tip
Och, jak to krásná pi-píseň o lítání - všech pipin sen... A ptáci svým cvrlikotem oznamují nový den... Fidorka vstává s úsměvěm, bo Sigourney spapal Alien...;)

Marthin
02. 09. 2005
Dát tip
To je řežba..jak s vetřelcem..:-)

Styxian
02. 09. 2005
Dát tip
Sigurko, za tvý výraznější prsa, než má ta sladká tetička Weaverka. Začlenění španělské mušky, oh, kuličky - tleskám. Ale netipuji, jsi blízká kámoška, tak nemám patřičný odstup :-)

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Hrbole, ne prasetem, nýbrž čuníkem, navíc malým a jen pro určitou , časově notně a přátelsky omezenou chvillku nazván jsi byl.

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Styxi a "babičku za babku"? Ty teda šetříš tipy - pro Zuzulinku? To jsou ty chvíle, kdy brečím jak ten cedník

Styxian
02. 09. 2005
Dát tip
Zuzie, věřila bys tomu - Weaverka moje oříšková žárlí!

JirkaS
02. 09. 2005
Dát tip
Díky za upozornění na ni...Stojí za to...a v rámci reciprocity posílám* :)

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Jen žádná reciproční ťuťu ňuňu :-)

Diotima
02. 09. 2005
Dát tip
nejsi tupec? :-) když věříš spíš na prostředník ... :-) na můj vkus až moc - nejspíš ale ne naschvál - přesycený erotikou (Taková jsem já, matinko? ... :-)

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
To je báseň, nebo komentář?

Zuzulinka
02. 09. 2005
Dát tip
No koukám....žárlívost je stráááášně ošklivá...zatemňuje mozek... cmůůůk Vám oběma...a já tip dám:-)))...a mezi náma Sig...já toho pána vůbec neznám

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
On tě taky néééé, ale onehdy o tobě hezky mluvil, to se může ne? Prej tě zdraví Norsko! Zuzko, Zuzko, Zuzko někdy je život na makču pikču a někdy na cuzco! Úsměv.

Zuzulinka
02. 09. 2005
Dát tip
Ach...Norsko Norsko...to je země předaleká... život je řeka...čtyry tempa sem, tři zpátky někdy je dobře..jindy samé zvratky.... Styx o mě mluvil hezky?...Jó jednou mě pochválil...jinak mi utírá soplík...v mém věku!!!!...ale mám ho ráda:-)))

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Tak to prrrr, svatosvatě tvrdil, skoro přísaha, že máš talent. On kritizuje hlavně toho, v kterém něco po umělecké stránce tuší. Taky mě stíral, ale už si nedovolí, přerůstám ho jako most, ať se vlní, jak chce. Zdravím tě.

Styxian
02. 09. 2005
Dát tip
Pořád jsi žákyně, Sigurko, ale milá a správně jedovatá. Jdu se mrknout, co má Zuzie nového.

Zuzulinka
02. 09. 2005
Dát tip
Nic moc..nejde pisat...zu je nějaká rozhozená....zu má trápeníčko, ale to přejde..nebo se to vypíše a bude to... jjj..talent mám ...asi...co já vím...já jsem jen prostředníkem mezi myslí a tužkou...:-)))..snažím se být

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
což je lepší než kdybys chtěla nebýt, jak napsal jakýsi nick uličnick do jedné své dnešní báfuňky.

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
...mám inspi, mám inspi... kdo neumí básnit, tak pouze ba-funí, jdu to zpracovat.

Zuzulinka
02. 09. 2005
Dát tip
to být je to jediné, co máme...tak proč to nechtít:-))

Zuzulinka
02. 09. 2005
Dát tip
utíkej holka.-)))

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
to jo, takže radši nechtít nebýt :-)

Fidorka69
02. 09. 2005
Dát tip
Tečou z toho poševní šťávy, což ale není na škodu...Pošli mi prosím další zprávy, a donuť mne jimi k rozchodu...K rozchodu s mým pseudo-umem, rozchodím to(nejspíš s rumem???)...A o Lásce dál nebudu psáti...Jen o sexu a kde co klátím...A sprostě...Ti závidím...Hlavně Tvá prsa výrazná...´Seš holt lepší, uznávám...;)

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Já vím, Fidorko. Moc díky, že jsi v mých výplodech bez problémů rozeznala to podstatné - ironickou nadsázku. Vnímavých recipientů není nikdy - dost!

Styxian
02. 09. 2005
Dát tip
Kde je tu něco sprostého, na rozdíl od tvého "klátím"? Moc prosím o info - díky.

Fidorka69
02. 09. 2005
Dát tip
Vetřelobijka s ostrě nabitou zbraní...Co ráda peskuje, co ráda haní...Ale dokáže zjevně i POCHVÁLIT...POCHVA jedna LITá...Tak teď mi můžeš jednu napálit!!! (Fidorka je totiž už slitá)...A tak plácá sprosťárny a rumem hasí žízeň...Všimla sis?!? Vtírám se v Tvou přízeň...Ale nenápadně, že milá dcero??? Yó, a nejsem TA, v trenkách mám totiž péro!!! ;)

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
Tak si dej příslušný nick uličnícku, jak to mám na tu dálko poznat? Pochva lítá

Fidorka69
02. 09. 2005
Dát tip
Styxian: Nepochopil chlapec...Já napsal "A sprostě Ti závídím"(nehledě na 3 tečky samože), což není nic sprostého v tom významu tohoto slova, jak ho chápeš Ty, kapišto??? A to, že používám dále v reakci pár jakýchsi "vulgarismů", to je myslím moje věc, ne??? O Sigourney ´sem to samože nemyslel nijak zle, je velmi milá...:)

Styxian
02. 09. 2005
Dát tip
fakt jsem nepochopil - omluva. Zdálo se mi, že se ti zajídá její provokativní eromantika. Tak jsem ji bránil poněkud vehementněji, než abych pečlivě četl tvou říkanku. Rýmuješ hezky, ale marně, ta šelma Sigourney je dvě třídy výš.

Fidorka69
02. 09. 2005
Dát tip
Sigourney: To víš, to ´sme my feministi, hehe...Nemluvě o tom, že ´sem úžasně sladký, tak proto ta Fidorka...:D To by byl pěkný refrén do´ňáké písně, co??? "Pochva lítá...", nenapadají Tě další slova??? ;) TIP!!! Styxian: Ba naopak, opět si nečetl pozorně, já jí opravdu závidím(v dobrém slova smyslu)a jaxem napsal: "´Seš holt lepší, uznávám...", což je myslím poměrně dost jasně řečeno, že ji obdivuju za to, jak a co píše!!! Je sqělá, v podstatě první opravdový básník(resp.básnířka), kterou ´sem tady našel!!! A to, že je o několik tříd nade mnou, to mi říkat nemusíš, je mi to naprosto jasné, mám se ´eště hodně co učit, nicméně já to aspoň dokážu uznat, že??? ;) Hey, Vy oba, mám tam novou říkanku(nechci napsat "báseň", abych opět nenaštval Sigourney:)), taxi ji prosím přečtěte a něco mi k tomu napište, ať se můžu zas poučit, yu??? Yo, a není to už konečně o Lásce!!! Láska je pasééé, a já ´sem prasééé...:)

Sigourney
02. 09. 2005
Dát tip
pochva jedna lítá porád někde lítá- myslí že je pták pozná jak je sladký pak poletí zpátky přesně navopak

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru