Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Choroba

05. 09. 2005
0
0
866
Autor
Garnatti

ehm, slečna jedna, kerá je k mému srdci přirostlá je tak nemocná a já jsem z toho posmutnělá...

V krásné ráno začal den a překrásná víla se probudila. Pohlédla na svůj obličej a…

Smrtelně se vyděsila! Neviděla totiž sebe, Štěstí, ale bezejmennou kostru potácející se městem vyhnána z Nebes kde navždy být měla

Natolik ohavná bytost to byla, že víla se rozkřičela, jen aby ten děs vypudila ze svých popelavých očí.

Přisedla k dřevěnému stolu a zakousla se do krajíčku chleba. To co v ústech ucítila k šílenství ji vedlo! Pocit Samoty a Smutku teď k snídani Okusila, teď cítí se jak když jazyk už nemá a oči by si raději vyškrábala.

Rozplakati musela se, pak bezvládně padla k zemi

O šestnáct hodin později, otevře oči krásná víla. Hadičky z rukou rostou jí, všude je vidět jen bílá. Jsou slyšet cizí hlasy a jména. Ona neví kde je, ví jen, že je víla.

Začne se bázlivě ptát sama sebe, potichu, aby ji nikdo neslyšel..: “Co se to děje???”

Jenže odpověď není složitá, je to jen jedno krátké scizí slovo: schizofrenie!


hmm...no obsah dejme tomu...ale nad formou bychom být Tebou ještě popřemýšleli, text podle nás směřuje spíš k próze, ale jestli to chceš mít ve volných verších, tak by to chtělo trochu rozházet do řádků a hlavně dost proškrtat, zkrátit věty a tak...a jestli můžeme radit, na rýmy typu bílá-víla se vykašli, jen kazí dojem...

stanislav
05. 09. 2005
Dát tip
pohnutý příběh, ale napsáno kapku zmateně

Dash_707
05. 09. 2005
Dát tip
:o))

wind
05. 09. 2005
Dát tip
:o)))

Garnatti
05. 09. 2005
Dát tip
;oDDDDD

Garnatti
05. 09. 2005
Dát tip
se hihnam sakrys ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru