Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ANDRA

19. 01. 2001
7
0
2285
Autor
MaxipesFik28

Teď v zimě z toho mám šok !

Ani moc Nemyslím Dívám se...Jééé Růže ! A kvete !
Krel
12. 11. 2001
Dát tip
moc hezké a milé..!*

Sarken
31. 01. 2001
Dát tip
a kvete…lidičky: mám z vás ohromnou radost. tak ať rozkvétá co nejkrásněji a nikdy neuvadne

Albireo
22. 01. 2001
Dát tip
Mnoho štěstí. A jestli jí něco provedeš, tak budeš mít co dělat se mnou.

Albi , díky ! A co když bude ubližovat Andra mě ?

Albireo
22. 01. 2001
Dát tip
Fíku, kdo ví, co bych udělal. Třeba jí pomohl :-)

kalinka
22. 01. 2001
Dát tip
ach jo! už mi to neřikejte!:o(

Andra
20. 01. 2001
Dát tip
Kalinko, já vím, já vím, ale tohle bylo hodně důležitý, víš? Nevíš, já vím. Nemůžeš vědět. A na Fíka dám pozor, neboj. :o))) P.S. A neboj, jednou jaro přijde, nebuď smutná...

Ahoj Kálí !!! Ty potvoro jedna ! :-))) A proč by to neměl vědět celej svět ? Celej Písmáčí svět , že se máme rádi ? My se za svou lásku nestydíme . Ty ano ? Ale jinak díky za Tvé přání do naší společné budoucnosti . A já budu veselej stále , neboj . A hravej teď ještě víc . Nevěříš ? Já ano !!! A budu opatrovat nejenom sebe !

Albireo
19. 01. 2001
Dát tip
Krásné, pejsku. A TIP

Miroslawek
19. 01. 2001
Dát tip
Heh, pěkné

Mahoney
19. 01. 2001
Dát tip
jéééé to je heškééééé :*))

Andra
19. 01. 2001
Dát tip
*** Miluju Tě ***

Andra
19. 01. 2001
Dát tip
*** Miluju Tě ***

Taky Tě miluji , moje nové krásné zářící sluníčko !!!

Andra
19. 01. 2001
Dát tip
:o)))(((o:

JiKo
19. 01. 2001
Dát tip
... a což teprv na jaře...

Pája
19. 01. 2001
Dát tip
nechci lézt nikomu do záhonku... Ale je to hezké...

Yfča
19. 01. 2001
Dát tip
Takže intenzivně pochvaluji...

kalinka
19. 01. 2001
Dát tip
Mhm! Mhm! Hele, není to vod vás surovost?!:o( Dost na tom ,že je ta zkurvená zima, ještě tady sedět u tokajících písmáků, a jaro nikde v dohlednu!:o) Užijte si to, a ať vám to vydrží, ale jestli vám to ještě nikdo neřekl, tak tu funguje něco jako zprávy, a ty jsou možná trošku lepčejší cestičkou pro ventilování kečupů pro dva bez zbytečný exhibice!:o) Fíku, a vopatruj se! Ne abys ho Andruško převalchovala, bylo to takové veselé a hravé, tak ať mu to ještě vydrží!:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru