Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čínská

07. 09. 2005
2
0
4560
Autor
Zelený_ráj

Hrbolovi

Na plotně se rýže vaří

pejsek kňučí za zápražím

 

V peřince řve synek hlady

nechce už jíst z nudlí hady


Pisces
30. 10. 2006
Dát tip
:-) husté

karmen
11. 07. 2006
Dát tip
:) *

K_Anče
08. 09. 2005
Dát tip
Jen co jsem včera vytáhla kotvy, už ste mě pomlouvali, co? Aspoň, že zůstala v klubu - jen aby se tam ta čínská krmě nezkazila.

Zbora
07. 09. 2005
Dát tip
avi

avi

nocheinmall

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
Tak tady si někdo říká o klub...

Ánička - kdopak?

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
Kdo se moc ptá, moc se doví.

Hrbol - je mi naprosto jasné, že pokud je synek už po obědě, tak nemáš psa, ni fenu. O úpravě kopaček jako pokrmu ovšem nevím zhola nic. Ánička - chci se toho hodně dozvědět, proto se hodně ptám.

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
Kdo je zvědavej, bude brzo starej.

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
Tak já už to nebudu protahovat a s tvým tichým souhlasem řadím do klubu. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne.

Nějaký chytrý voba. ..........a co hrajou v tom klubu?????

jůůůůů to je ale hezký klub........já děkuju.

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
...sračky- pouze a jen sračky

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
No bodejť bys nadával - tam je jen elita:)))

Ánička - počkej, počkej. Žádám zdůvodnění. Není mi jasné, proč pokládáš mé krásné dílo za sračku. Špatný rytmus, či verše, nebo snad sdělení, že by tě pobuřovalo. Vždyť číňané opravdu jedí psy a nudle dlouhé jako had, to nevíš????? Navíc má báseň i etickou hodnotu. Upozorňuji v ní otce Hrbola, že není správné ládovat se masem a syna nechat hladovět.

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
Pro mě za mě, může klub opustit, žádá-li si to tvůrce. Zdá se, že kategorie "Zdráhali se, ale maj to tady" je odpovídající. Psy žerou v Korei, ne?

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
No koukám, je čas jít odsud - maso (včt psího) nepožírám a červů se štítím (největší respekt ve mně budí Olgoj-Chorchoj)

K_Anče
07. 09. 2005
Dát tip
ještě poznámka: kategorie se správně jmenuje "Zdráhali se, ale maj smůlu"...přeber si to:)

Hrbol - tak to jsem si tě s někym splet. Promineš mi to? Anička - nežerou ale jí..........a někteří spoluobčané i v Čechách. Zámotek - vida, Pán je labužník. Anička - mám smůlu? To mam radost.

Já si přidám rád......jenom se bojim aby na mě nezbyla ta díra.

Děkuju, jsi hodný.

Zuzulinka
07. 09. 2005
Dát tip
:-))

Jerry_Shit
07. 09. 2005
Dát tip
Ještě že se v básni pejskovi nic nestalo (a to i přes hysterický řev parchanta). :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru