Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diablik

19. 01. 2001
0
0
1047
Autor
DarkSoul

Aj keď musím uznať, že zrovna nieje tá najlepšia je jedna z mojich najstarších a najoobľúbenejších.

Diablik trýzni môjho ducha, slová strachu šepce mi do ucha, obraz skazy norí mi do očí nech už skončí, nech už skončí! On však trýzni i moje telo, je toho toľko čo by chcelo, všetko sa okolo túžby točí, nech už skončí, nech už skončí! On sa však šklebí a pokračuje, dušu mi po kúsku znivočuje, ničí mi štastie, trávi mi lásku, život mi vysí na povrázku, život už skončil, zostala služba, hrozná to prehrozná diabolská túžba, ruka sa zdvíha, mozog nevníma, ruka uchopí, mozog pochopí, diablik sa zašklebí čepeľ sa zablisne, čepeľ sa zahryzne, krv červená, to smrť už znamená, strach veliký, diablika poteší, väzenská cela, gumená celá, som tu len ja a on, ja človek s diablikom.
bielaaura
21. 03. 2004
Dát tip
vyšklabený diablik, je len malý pánik :-)

DarkMind
07. 06. 2002
Dát tip
... :-)))

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
dobré horrory mal iba Hitchkock... Zaujímavé prirovnanie túžby k diablovi... Takmer stredoveký názor!

Miroslawek
19. 01. 2001
Dát tip
... ;o(((

Vio
19. 01. 2001
Dát tip
hrozná to prehrozná diabolská túžba... uáááá tohle už je na mě příliš... je to jako druhořadý hollywoodský horor život mi vysí na povrázku... sice nejsem odborník na slovenskou gramatyku, ale dovolil bych si tvrdit, že na Slovensku to "visí" stejně jako u nás

Miroslawek
19. 01. 2001
Dát tip
Vio: Tobě to visí i na Slovensku? Nebo až na Slovensku? Jemináku....

Vyjan
19. 01. 2001
Dát tip
Ježišmarja, to je maso!!! Expresívní nasazení dobré. Rýmy jsou tu spíš na závadu než na okrasu. Doporučoval bych silně seškrtat - ale neodkrvovat!

DarkSoul
19. 01. 2001
Dát tip
Ok... tak visí.... Inak ako som napísal tam hore.. Len - tak... Sú aj nejaké dobré hollywoodske horory? Dík... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru