Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

07. 09. 2005
1
0
2170
Autor
ArtRoza

Môjmu Miláškovi, básničku a pusu...

Čajník - výpravca
Odpískal
Ďalšiu z ciest
Lokomotíve
Našich tiel
Kocecka
21. 01. 2006
Dát tip
Arti, nehnevaj sa, viem, ze ty mas na to iny nazor a fakt ti prajem, aby to vo vasom pripade tak nebolo, ale ja si pod lokomotivou predstavujem nieco, co ta moze prevalcovat a znicit, presne tak ako aj tie zasnuby bez prstienka... Tot hmlista odpoved aj pre Sykorku:)

ArtRoza
19. 01. 2006
Dát tip
Mno podla mna to je tiez jasne a dlho rozmyslam co take kocecku napadlo :), alebo co sa na tom zda Yciddovi detske...ale sto ludi,sto chuti.Mno zvysok je sice rozvedenim prvej myslienky, ale bez toho rozvedenia by to bolo asi moc minimalisticke. Povodne k tomu bolo asi ete tri-krat tolko, ale asi by sa to len rozriedilo...menej je niekedy viac. A pisat komu a o kom mam, ale odkedy som stastne zalubena tak to ide horsie a hlavne na to neni cas :)

Sýkorka
15. 01. 2006
Dát tip
Kocecka - aký pohľad, napíš, chcem sa inšpirovať! Pre mňa je čajník výpravca výborná metafora a zvyšok je asi len jej rozvedením, až príliš doslovným. Ale je krásne (a teraz si to uvedomujem ešte viac, keď som doma v teple s mojím drahým a vonku tak nádherne zimní :o) ), že máš pre koho písať.

Sýkorka
15. 01. 2006
Dát tip
este avi.

Kocecka
08. 09. 2005
Dát tip
Ty brdo... Prave som tam pochopila, co mozno ani nebolo tvojim zamerom... Ale mozno ta len podcenujem;) Kazdopadne za ten novy pohlad na vec si zasluzis *

Ycidd
08. 09. 2005
Dát tip
ja som sa hraval s legom a smetiarskym autom

ArtRoza
08. 09. 2005
Dát tip
mno ja neviem, ja som myslela ze lokomotiva nasich tiel je uplne jasna :)) a jednoznacna... Nieco na sposob ako spieva elan - sijacie stroje z dvoch tiel, zasnuby bez prstienka...

Ycidd
07. 09. 2005
Dát tip
to je nejake detske, nie?

ArtRoza
07. 09. 2005
Dát tip
mno ked myslis. Ja som sa ako mala hravala s vlacikom inak :)) A jak tak pozeram, nic ti nie je dost dobree :) Ale dakujem za kazdy nazor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru