Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak Mimínek a Miminko mezi sebou válčili o ropu

09. 09. 2005
3
0
1163
Autor
Tygřík

Další o Mimínkovi a Miminku

Jak Mimínek a Miminko mezi sebou válčili o ropu

 

Jednou Mimínek a Miminko seděli nad novinami.V jednu chvíli zahlédli zprávu, že na světě je už jenom  100 barelů nafty.Oba tou zprávou na hodinu ochrnuli.Když se zase po hodině vzpamatovali,umanuli si,že si musí každej z nich koupit 1 barel.Takže musí dohromady koupit v autoservisu 2 barely.Když tam však přišli,zjistili,že mají jenom na 1 barel.Tak si ho koupili napůl.Ale oba ho chtěli mít jen pro sebe,sebe a jenom sebe .Tak začaly všechny rozepře.Nejdřív se jenom hádali.Jednou už však Miminku povolil (jinak vždy tak neochvějně pevný) uzlík na nervech.Rozpřáhlo se a vrazilo Mimínkovi takovou silou pěstí do břicha,že odletěl několik metrů daleko (cestou se ještě pomlátil o předměty a pár jich povalil) a upadl do lehkého bezvědomí.Miminko vzalo pytel,do něho dalo barel,a šlo do svého tajného úkrytu.Mimínek se mezitím probral,modřiny si obvázal a utřel krev ze předmětů.Chtěl se pomstít a hlavně mít celej,celej,celičkej barel jen a jen pro sebe.Oba byli zaslepení láskou k ropě tak,že by se navzájem i zamordovali.Mimínek si vzal granát a pistoli a šel za Miminkem.Miminko si sice myslelo,že Mimínek jeho skrýš nezná,ale v tom se hluboce mýlilo.Mimínek už dokonce nějaký ten den Miminko tajně špehoval a vypozoroval také,že Miminko má pletky z nějakým tajemným mimínkem M.Věděl tedy velmi dobře,kde má Miminko svůj úkryt.V jednom křoví na okraji Mimoušova.Zvenku vypadalo nehostinně,ale seshora se do  něj dalo vlézt,protože uvnitř byl velký prostor.Miminko si s ním asi zase sjednalo schůzku,protože Mimínek slyšel hlasy dva.Nemýlil se.Seděli tam a koketovali o blbostech.Mimínkovi se před očima objevila rudá mlha hned,jak barel uviděl.Ovládal ho vztek.Hodil tam granát a střílel do křoví s tím,že někoho trefí.Když vystřílel zásobník,ozvala se ohlušující rána.Granát vybuchl.Šel se tam podívat,ale ti dva byli tatam.Našel však krvavou stopu.Zřejmě jednoho z nich postřelil.Mimínek se ihned po těch stopách vydal.Když zašel za roh nedalekého domu,uviděl mimínka M,jak drží Miminko v náručí a pokouší se,aby se probralo.Vběhl za ním a klepnul ho bambitkou bez nábojů do zátylku.Tajemný M okamžitě padnul k zemi.Vzal Miminko a odvlekl ho.Miminko se probralo v jejich vinném sklípku.Hned na stole uvidělo sadu mučicích nástrojů,kterou Mimínek zakoupil nedávno v obchodě se žertovnými věcmi na rohu.Miminku ale tentokrát nepřipadala vůbec žertovná ani vtipná.Vtom do sklepa vstoupil Mimínek.Popadl gumové kladívko s tupými gumovými ostny,praštil Miminko přes hlavu a ďábelsky se zachechtal.Miminko se zamračilo a řeklo:- Co chceš,Mimínku?. Mimínek odpověděl:-Ty víš dobře,co chci…!, zakřenil se Mimínek.-Já nevím, zapíralo.Mimínek se rozmáchl a uhodil gumovým kladívkem Miminko znovu: -Ten barel přece… -Je pořád v tom křoví a teď mě pust,už musím. -Mimínek si neuvědomil možnosti Miminka a bezhlavě ho pustil.Miminko ihned odešlo.Mimínek si však svou chybu uvědomil až za minutu.Hned se ke křoví rozběhl.Bylo už však příliš pozdě.V sudu už dohoříval zbytek nafty.Mimínek šel sklíčeně domů a tam si četl noviny.Pohled mu sjel na kolonku ŠOUFEK DNE a pod tím byl nadpis:NA SVĚTĚ JE UŽ JEN 100 BARELŮ NAFTY.Mimínek ihned zatelefonoval Miminku,že to s tou naftou byl jen šoufek v novinách.Miminko se mu za nervy a uzlíka omluvilo a zase se nastěhovalo k Mimínkovi.

 

                                                                       KONEC

 

/8.září 2005/

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru