Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potkali se u Kolína

09. 09. 2005
8
1
1940
Autor
Jim_Beam

S lehce zatuchlou vůní plyše.

Potkali se u Kolína

Potkali se tenkrát myslím někde u Kolína. Stáli u prorezlého přístřešku nějaké autobusové zastávky a povídali si. Dírami ve vlnitém plechu byla vidět obloha. Na krajnici se slunil rozjetý ježek a všecko, všecičko kvetlo. Ach Bože, jak tenkrát všechno kvetlo.
"Pane, mně vám teď strašně líná plyš." "Ó, to nic, ale mně vám tak loupe v kříži." "A pane, pamatujete jak jste tenkrát dělal mašinku?" "No jéje to vám byly časy, ale mně vám teď tak loupe v kříži" "A nemáte bonbon?" "To tedy nemám Pane, zato mám diabetes a poslední dva zuby" "Zuby, ty já mám zaplaťbůh dobré, ale ten cholesterol..." Takhle si povídali a vedle na zahradě pálil nějaký dědek hromadu starých tříkolek a nafukovacích balonů. Strašně to smrdělo.

1 názor

rozjetej ježek fakt zvedne náladu:)*

Spoon
09. 11. 2005
Dát tip
Pro všechny socialní případy nynější břichaté kultury....hola hej.

quitek
11. 09. 2005
Dát tip
No, je to dobe napsany a tak, to jo, ale me se to moc nelibi...

T_O_M_
10. 09. 2005
Dát tip
tak to je hustý :-)

oleandr
09. 09. 2005
Dát tip
T

Siral
09. 09. 2005
Dát tip
škoda jich...*

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
Solidní věc.t.

Smetiprach
09. 09. 2005
Dát tip
.-))) moc pěkně. „Pane, mně vám teď strašně líná plyš.“ ***

nó až překvapivě dobře jsi z toho vybruslil ono - od toho názvu se ledasco očekává, žejo a jak říkám, vybruslil jsi šikovně *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru