Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

osoby mrtvé

11. 09. 2005
1
0
1306
Autor
hutch

šíleně mě to baví.

osoby mrtvé ticho jen jedno je

přestože její chtíč toužebně dýchá

osoby mrtvé ticho jde z pokoje

přestože od něj klíč má její pýcha...

 

pýcha je živá a tklivá sestra těla

zcela rozechvěla strachem sebe celá

strachem z naplnění samého ticha

strachem kterým toužebně snad dýchá...

 

tělo mrtvé osoby se zaříká tichu

přestože tep kyne údům vchod

vyhřezlo podobě a vězní svou pýchu

přestože v psychu vyšlo na pochod...

 

osoby mrtvé ticho jen jedno je

přestože v posteli den nový čeká

přestože uzamčen východ je z pokoje

přestože hanebně kouše ji deka...


Ale, ale, příliš málo klišé, nepovedených rýmů, absolutních rýmů a rýmů pro rým, typografických a gramatických chyb, logických nesmyslů a kulhavosti, žádná láska, slzy, rozchod, měsíc, víla ani anděl a ještě k tomu máš dílo zařazeno v kategorii, do které se hodí! A není to snad ještě k tomu tvé jediné dílo dnes? Takhle chceš obstát v dnešní konkurenci? (Dobré je zkrátka jedině to, že STOJÍŠ O HLUBŠÍ KRITIKU!)

Sorry, myslelo jsem, že už jsi viděl, jak dneska vypadá seznam děl, když tedy ne, tak se omlouvám. /Předchozí kritika je ironie na adresu jisté autorky – tapetářky (– i když ta evidentně nečte ani kritiky vlastních děl, natožpak díla cizí) nikoli setření tvého rozverně nevážného roztomile slovohravého díla./ Mimochodem nejsem ON a můžeš na mě mluvit veřejně.

Nevím tedy, podle čeho rozpoznáváš, kdo tvé dílo četl, a kdo k němu bez čtení napsal kritiku:), ta moje stejně nebude hlubší, než že dílo vnímám jako příjemný slovohrátky k labužnickému převalování na jazyku... ale nic, stejně už jsem na písmáku dneska zabilo moc času... tak čau, a doufám, že všechno dobrý (...?)

...jo, a jsem rádo, že tě to baví (dobrej prolog) ;)

zelva
11. 09. 2005
Dát tip
Ty si prostě magor...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru