Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Edgarovi pod kytičky

13. 08. 1999
2
0
624
Autor
Můra

Srdce měli plné hnisu a larev když týrali lapené mouchy trhali jim křídla a nožky a hlavičku na špendlík napíchli Byli naplněni záští vůči tomu hmyzu divokým vzrušením při pohledu na trýzněný život Srdce jim bušilo ve spáncích oči sálaly nenávistí v divoké touze mučit, zabíjet Když opojení pominulo, vášeň zhasla vyhaslýma očima nepříčetně hleděli na mršiny much Bezvládná křídla byla křídly jejich mládí a páchnoucí trus jejich pravdou Střízliví a moudří si pak řekli: Už nikdy víc! Srdce měli plné zvratků a hnoje když pálili koťata nad čadivým plamenem voskovic rezavým drátem malé nožky omotali A obnažené bříško vydávali plamenu napospas Za vřískotu mučených ječeli rozkoší v touze po větší trýzni oddalovali okamžik smrti za hranice možností Srdce jim bušilo ve spáncích oči sálaly nenávistí v divoké touze mučit, zabíjet Když opojení pominulo, vášeň zhasla vyhaslé oči nepříčetně hleděly na chuchvalce zpečených tvorů Krvavé skvrny byly synonymem jejich krutosti a nakyslý pach výkalů jejich pravdou Střízliví a moudří si zas řekli: Už nikdy víc! A pak znovu jejich srdce kypělo hnusem a bolestí když týrali kojence elektrickým proudem nenávisti bestiálně se vybíjeli v zrůdných činech aby pak mohli opět říct: Už nikdy víc!
Zázrak
18. 04. 2000
Dát tip
Je to dost tvrde.... Ale asi sa potrebujes aspon vypisat...

Můra
19. 08. 1999
Dát tip
Merlíku, mě se to taky nelíbí. A divím se, že se to někomu líbí.
Krytyku, máš pravdu, že nelze zabránit zlu působením nových křivd či zvěrstev. Ale je nutno zlo odhalit a pojmenovat. A snad lidi pohnout k tomu, aby se od něho zhnuseně odvrátili...
Slavku, myslím, že ton není soud, je to jen konstatování..

Merle
17. 08. 1999
Dát tip
Právo soudit nemá nikdo, ale někdo to dělat musí...
BTW: Můro, sice nesouhlasím s Břízou (příslušná místa), ale stejně se mi to nelíbí. Jako protest je to hodně slabý a dva tipy jsou o dva víc, než si to zaslouží. Hnus se musí využívat jako koření, taky s ním nepokryješ jídlo souvislou vrstvou 2cm silnou. A když někomu takový jídlo chutná, asi s ním nebude všechno v pořádku...

Krytyk
16. 08. 1999
Dát tip
A co jiného mohou dělat? Mají postřílet všechny co stříleli? Kdo řekne ten střílel a ten ne? To měli spojenci po II.světové válce vyhladit všechny němce, polovinu kolaborující Francie, většinu italů, úplně všechny japonce? Kdo může soudit tak, aby nezpůsobil nové křivdy? Dá se jenom zabránit jejich pokračování a čekat...

slavek
16. 08. 1999
Dát tip
Do této debaty bych se s dovolením připojil jednoduchou otázkou: Kdo má právo soudit?

Můra
15. 08. 1999
Dát tip
Jó, pravda někdy bolí...

Krytyk
15. 08. 1999
Dát tip
Nic proti ničemu, jen mám obavu, že máš jen málo informací o tom ja to bylo, budeme si asi muset počkat na vyšetření událostí v Kosovu, než popliveme jenom ty nebohé a zmanipulované Srby.

Můra
15. 08. 1999
Dát tip
Jaks na tohle přišel? Dyk to tam sakra dělali vobě strany! Tady není nikdo bílej nebo černej. A když je po všem, tak se všicni dušujou, že už to víckrát nedopustí!

Bolek
14. 08. 1999
Dát tip
Třeba to myslel jinak. Jako protest... nebo co..

Můra
14. 08. 1999
Dát tip
Jasně, že je to protest!
Nepřekvapuje mě, když měšťák reaguje na protest, který se vymyká jeho schématům a pózám tak, že jej odmrští jako perverzi. Ačkoliv své sklony typu "postojí kobylka či nepostojí?" jako perverzi nevnímá, spíše jako myšlenku mimořádně silnou. Ovšem nic nového pod sluncem. To bylo vždycky.
Měšťáka pohorší co řekne někdo v dobré společnosti, když to samý dělaj na lidech v Bosně, Kosovu a jinde, tak to ho už tak nepálí, dá se to zakrejt vlastenectvím, hrdinstvím a kdejakým jiným svinstvem. Když mu to servírujou každej den v médiích, tak je to šoubyznys...

Jen tak na okraj: V životě bych mouše neublížil. Tak bez obav, jo?

Serafico
14. 08. 1999
Dát tip
Never more...please

Bříza
14. 08. 1999
Dát tip
Můro - pokud je to pravda, proč se tak rozhořčuješ ?

Bříza
13. 08. 1999
Dát tip
Nevím co jsi zač, ale obávám se, že myšlenka (dosti chabá) Ti je pouze záminkou perverze.
Doporučoval bych konzultaci na příslušných místech.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru