Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lucinka

15. 09. 2005
3
1
1052
Autor
Ferg

Jsou tři hodiny, musíme jít k panu doktorovi na kontrolu, Lucinko.

Obleču se a půjdeme.

 

"Není ti poslední dobou špatně? Jak se cítíš, Luci?"

"Ne, pane doktore. Je mi dobře."

"Mno, to už tady bylo že.. Ukaž.. *svítíc baterkou nejdříve do pravého a poté i do druhého oka* zvýšíme dávku. Tady ti předepíšu.. medicínku. Ber to pravidelně po třech hodinách a přijď se mi ukázat v pondělí.. v pondělí.. *hledíc do svého notesu* v jedenáct třicet."

 

Tak pan doktor předepsal prášky. Vezmi si je přece!

Já ale nechci.. Bolí z nich bříško.

Musíš, neodmlouvej. Pan doktor přece ví, co delá. Je to pro tvoje dobro.

No tak dobře.. *vyndávajíc prášek z krabičky*

"Lucinko, co to děláš? No tak, nechej ty prášky. Nehraj si pořád na zdravotní sestřičku. Prášky nejsou na hraní.. *dávajíc je zpět do poličky* Nemáš náhodou psát úkoly? Tak běž, nepřidělávej mi práci," *jdouc do obývacího pokoje zapálit si cigaretu.

 

O dva dny později Lucinka zemřela na předávkování ibalginem. Lékaři u ní zjistili pokročilou fázi schizofrenie. Trpěla jí již od svého útlého dětství. Vymyslela si svůj vlastní svět, v němz je jakýmsi doktorem nucena polykat kvanta prášků.


1 názor

dee-dead
28. 03. 2007
Dát tip
Éééé...tragický... *

Čumák
24. 03. 2006
Dát tip
nojo...

Ferg
16. 09. 2005
Dát tip
Dekuju vsem za nazory. Bylo to trosku narychlo, to je pravda. Puvodne to ani nemela byt povidka, ale rekla jsem si, ze by mozna stalo za to hodit to na Pismaka. Vemu si z toho ponauceni a priste se snad polepsim:)

Metztli
15. 09. 2005
Dát tip
kurnik to je pekny... kratka.. ale dobry.. k zamysleni

CZlovek
15. 09. 2005
Dát tip
Tak to je opravdu k zamyšlení. Díky! ť*!

LuFi
15. 09. 2005
Dát tip
tak nějak to jde, ale myšlenka trochu přesahuje možnosti takhle krátkého textu...

chicoria
15. 09. 2005
Dát tip
No možná by to chtělo krapánek rozvést.

Barman
15. 09. 2005
Dát tip
Pobavilo, ale fakt tam chybí něco uprostřed. Jako hlavička a nožičky bez tělíčka

Mazec!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru