Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebe nad Berlínem

15. 09. 2005
1
0
1005
Autor
JarysanX5X

Ale ten, koho uvěznili, je svobodnější. Ten, kdo je kamenován, zastře si svoji tvář (Jiřího Pastýře Smutek Sebesám)

          

 

Uvidíš tím
něco krásného
______________________________________________za zrcadlem

Skrze doteky
k obrazu svému
_________________________________________těla nahého

Vpravdě jim
lidé podlehly
____________________________________ ale narovinu

nic krásnějšího
než láska není
_______________________________navěky věků

Zatoužíš být
úsměvem hlavy
______________________v Achyllově patě

Dětem vskrytu
Slunce přiblížit
________________duhou až na_d ně


Siral
15. 09. 2005
Dát tip
zajímavé momenty, ale Achilles mi tam moc nesedí...

Petr_Pan
15. 09. 2005
Dát tip
ten název rozhodně táhne, ale - přesně jak říká siral - achilles moc ne-e + celkově moc nezaujalo - čekal jsem mnohem víc ..

Petr_Pan
15. 09. 2005
Dát tip
jenyk> tipovat můžeš nahoře v nabídce a udržovat tady čistotu .. ;-)

Petr_Pan
15. 09. 2005
Dát tip
ne - to tedy nemáme .. :-)

Petr_Pan
15. 09. 2005
Dát tip
hele - tenhle Tvůj villonskej přístup k psaní je mi jasnej, ale - přijde mi, že tím psaní nic než przníš .. ;-))

Petr_Pan
15. 09. 2005
Dát tip
to je pravda - kdyby tomu tak nebylo, nemoh bych bejt nasranej a Ty bys mě nemiloval - nicméně - pojďme se bavit jinam - berme ohledy na autora - ju ? ;-)

Petr_Pan
15. 09. 2005
Dát tip
na takovou lásku já nejsem - jsem na lásku bez kolonek - to pak hrob nehrob .. ;-)) hele - protože je po jedenáctý a já zejtra píšu min. velůkou písemku z chemie, jímá mě představa o tom, jak se přesouvám do pokojíku, listuju sešitem, ve kterym mi chyběj zápisky, odkládám ho, beru do rukou knížku, čtu si knížku a jdu spát .. pomalu to balim - měj dobrou noc .. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru