Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BOŽSKÁ

21. 01. 2001
4
0
561
Autor
sasenka

s prichádzajúcim hriechom bez-nájdejne bez lásky alebo predsa...

absolutne rozdaná explodovala som v tebe ako sopka zamrznutého prachu na dne rovnováhy a krátke dunenie sa ozvalo ani nie blišie ani jasnejšie nekonečné noci zmyselných orgií s hlavami v dyme omámený si ma miloval za splnu mesiaca v konároch briez a vo farbách dúhy pod saténom a kvetmi v posteliach z ruží a orchideí počas chladných nocí v kvapkách rosy alebo medzi nitkami dažďa vždy vlhko podaj mi kalíšok smrtiaceho jedu a nechaj ma odísť medzi mojich obľúbených bohov ešte mi dlžíš pár drobných za minulú noc.
Naso
13. 07. 2001
Dát tip
milovať sa v konároch briez a a vo farbách dúhy ... - dívče, máš predstavivosť bohatú, prebohatú! Je to v tvojej poetike cítiť. Oceňujem, že o najošúchanejšej téme na svete nepíšeš prvoplánovo, ale svojským pohľadom na vec. Bravoooo! T.

kapitan
21. 01. 2001
Dát tip
Tak je to láska ,nebo není.......tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru