Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Memoáry

25. 09. 2005
6
0
1720
Autor
židovka

Memoáry lásky dány

všanc jak divoká zvěř

A blonďaté kurtizány

zbylo prázdno po Kristu

 

Mistře, z 18. století

kýváš kovadlinou citů

dneska už kováři neletí

schovej si bolest na pohřeb

 

Něžnost se uzamkla ve slovech

a chlapec, oči jako nebe,

svým úsměvem mi bere dech

- to milující malé dítě


assez
17. 11. 2005
Dát tip
roztomile....me se libi cela :-)

židovka
28. 09. 2005
Dát tip
Smetiprach: Neblabolim, ale ted koukam, ze jsem opravdu nejak mimo :) 1. variantou jsem myslela tu, kterou mam v dilku. U tve kritiky je to tedy varianta az 2.

Smetiprach
28. 09. 2005
Dát tip
Takže blábolíš... :-))))) Ne, nic ve zlém, potom ano, i když mi to přijde nějaký difný... :-)

židovka
27. 09. 2005
Dát tip
Smetiprach: No vidíš, chytrej kluk :) Ta první varianta je správná. Otázka za milion ;)

Smetiprach
27. 09. 2005
Dát tip
Aha, takže pokud neblábolíš úplné nesmysly, tak tam skutečně má být malé a... i když uznávám, že v tomhle případě je to asi fakt úplně jedno... :-))

Marise
26. 09. 2005
Dát tip
Ale jo...Aspoň to není typicky písmácký...*

židovka
26. 09. 2005
Dát tip
sabi ;) Marise: Žeby se mi podařilo, co jsem chtěla? :) Díky

nesmirne zvlastni a neco me na tom pritahuje... prostredni mene, ale kurtizany, kristus, a chlapec a neznost... jo

Smetiprach
26. 09. 2005
Dát tip
A blonďaté kurtizány tam patří malé a, ne? :-) z těch tří je tahle asi nejlepší.

židovka
26. 09. 2005
Dát tip
e_e: Děkuju moc :-) Ta prostřední má být vybočující, nezapadající. Má člověka vyvést z atmosféry té první a poslední. Smetiprach: Má tam být velké, protože já píšu bez teček a čárek, jde tudíž o novou větu. A tahle je nejlepší možná proto, že ty dvě předešlé byly remake na básně psané nejmenovanou autorkou před několika desítkami let. Tahle poslední je čistě moje, ale přiznávám, že jsem radikálně změnila styl a v tom novém se teprve hledám. Díky za názor :)

Smetiprach
26. 09. 2005
Dát tip
jen pro jistotu: Memoáry lásky dány všanc jak divoká zvěř a blonďaté kurtizány xxxxx zbylo prázdno po Kristu nebo: Memoáry lásky dány všanc jak divoká zvěř xxxxx A blonďaté kurtizány zbylo prázdno po Kristu Tohle mě mate...

Smetiprach
26. 09. 2005
Dát tip
eh, ještě pardon, potom by tam bylo samozřejmě: Zbylo prázdno po Kristu v tom prvním případě... :-)

Loutka
25. 09. 2005
Dát tip
první strofa- ok ty kurtizány, druhá mi nedělá efekt a třetí s tou něžností je výstižná

židovka
25. 09. 2005
Dát tip
Loutka: Zkouším začít odjinud, než jak jsem psala dřív na jiném serveru (a ohlasy byly poměrně veliké). Zkouším kombinovat nekombinovatelné, ale zároveň nedávat důraz jen na efekt. Díky za zastavení :)

sabi
25. 09. 2005
Dát tip
líbí. t

židovka
25. 09. 2005
Dát tip
sabi: Díky, asi si zapomněla ten tip dát, ale to nevadí. Jsem ráda, že se líbí.

sabi
25. 09. 2005
Dát tip
hernajs, se tam ten tip nějak neukázal, pardon :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru