Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kostel obrácení sv. Pavla

26. 09. 2005
2
0
1790
Autor
sobek

Nízký strop

a kříž nakřivo zavěšený

náhrobní kameny

a klid



Slova

prostorem zavátá ke mně

farář, sbor

víra

moc se mi líbí. Farář, sbor, víra. hřeje mě u srdce. tip kokolaking s havranka: nemáte pravdu.

kokolaking
28. 09. 2005
Dát tip
Što présbyter ty mysliš si? Nezapomeň, presbyter není zdaleka Arbiter. Báseň vskutku provokuje představivost: člověk si jí musí v hlavě sám vytvořit. Ovšem pak nevynáší soud na sobkovým výtorem, ale nad svým vlastním (můžeš říci, že je tomu tak vždy, ale přiznejme si, v tomto případě...) ------------------- Že bych byl přímo pekelník? No od tebe to beru jako kompliment. V budoucnu totiž zamýšlím stát se To Mega Therion, takže to beru jako znamení, že jsem na dobré cestě. Jen by mě silně zajímalo tvé pojetí pekla. Mají tam už zavedenou elektřinu? (aby dušičky pálily trochu ekologicky) mrazí se ještě v kruhu devátém pomocí freonové náplně?

Presbyter
28. 09. 2005
Dát tip
Jinak než kompliment jsem to ani nemyslel, podle teologického konceptu, který je mi blízký, peklo sice existuje, ale je prázdné, takže o jeho elektrifikaci nic bližšího nevím...

kokolaking
28. 09. 2005
Dát tip
ako prázdné? A kdé je así tak Napóleon?

Presbyter
28. 09. 2005
Dát tip
O očistci neslyšels?

kokolaking
28. 09. 2005
Dát tip
to jé eném taká formálita, aby na bohá nechódil Mezinárodní červený kříž. Nuž rozviň myšlenky své, ať mám s čím polemizovati

Havranka5
27. 09. 2005
Dát tip
Učiněný čihošťský zázrak, tahle b..smska... tenhle.. text. Musím vytvořit novou kategorii v klubu. Nejspíš to bude "vírou svatou ohřebení kurové" jo jo, provokuje... i tu představitost... ovšem jakou představivost!

Presbyter
27. 09. 2005
Dát tip
Očividně tu tvojí.

Siral
26. 09. 2005
Dát tip
má něco do sebe...*

kokolaking
26. 09. 2005
Dát tip
také jmenó a také baséň. Mno tfůj. Inák baséň nietzsch móč.

Presbyter
26. 09. 2005
Dát tip
Z Kokolakinga si nic nedělej, je to pekelník. Ta báseň je dobrá, přesná, minimalistická, otevřená pro zamyšlení, provokuje představivost. TIP a pokračuj!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru