Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vždy a navždy ? ? ?

23. 01. 2001
1
0
1603
Autor
kapka

Trošku mě chytla melancholie,takže je to nic moc,ale teď.....ten kluk o kterem to je,si našel holu a dost mi chybí jeho každodenní telefony!A proto,jak se stim mám vyrovnat????

Jsem ráda, že jsi tu vždy,když Tě potřebuju. Vždy, když se trápím. Vždy, když nevím, co se životem. Vždy, když mě nebaví žít. Vždy, když brečím. Vždy, když potřebuju radu. Doufám, že tu budeš navždy! A to proto, až zase příjde to moje ,, VŽDY " ! ! !
jasan*

Krel
28. 06. 2002
Dát tip
znám...

HanzV
06. 01. 2002
Dát tip
no, stojím ve frontě za clovrdikem nálada promítnutá na papíře a to Je SUPER

kapka
30. 09. 2001
Dát tip
Wlevy: Je to slozite a hlavne: uz je to daaavno pryc! Byl to proste nejlepsi kamos a najednou se mezi nas postavila jeho holka, chapes?

Wlevy
29. 09. 2001
Dát tip
no já teda taky nevím (jako clovrdik) proč jsi nechtěla žít ,a tak ,když jsi ho ještě měla.

OVEC
15. 07. 2001
Dát tip
Pěkný, co k tomu říct víc....

Merle
24. 01. 2001
Dát tip
vím přesně o čem mluvíš...

clovrdik
24. 01. 2001
Dát tip
kapko, už to chápu, po tvém vysvětlení ...

clovrdik
23. 01. 2001
Dát tip
Není to tak špatný, jak avizuješ v prologu, ale říkám si, když si ho měla, proč tě teda nebavilo žít atd. ? Trochu nelogický a nebo to jenom já nechápu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru