Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jasné oči

30. 09. 2005
2
1
1777
Autor
Implicite

..věnováno tomu, co se může stát..

..a zjevili se, všichni jásali. Přicházeli stále noví. Začali je nenávidět…

 

Navlíkám tvé přetržené korálky,

můj potkan ti je v poloze rozevřené datle překousal.

..

Komu fandíš bezelstná královno nočních polibků?

Tančíš? Spíš?

A nebo jenom fandíš koňským touhám, kterým teče pěna od huby?
..

Usmíváš se do ujíždějícího vlaku?

Slzy smíchu?

Jsou směšní proto, že cestují za budoucností, kterou nikdy nedohoní?

Že ztrácejí minulost a přítomnost zároveň?

..

Uhýbáš očima od silnice ještěrů?

..

Proč neházíš kostkou pokaždé, když nevíš? Po šestce se přece hází ještě jednou, ne?!

..a ty na to klidně civíš díru v plotě.

.

..A proč by je také měli milovat? Je to přece jedno, milovat či nenávidět? Hlavně, že vášnivě!


1 názor

Fairiella
08. 02. 2007
Dát tip
oči jsou pro mě moc citlivý téma.. chybí mi tam zvýraznění jejich motivu - já vím, že si vymýšlím, ale to člověk po skleničce vína začne dělat :)))

můj potkan ti je v poloze rozevřené datle překousal. něco moc *

tristes
08. 11. 2005
Dát tip
musím se přiznat, že úplně nerozumím.. určité věci se mi tam ale líbí a celkem dost ;o) no, celek.. ale jo! why noT..

Implicite
08. 11. 2005
Dát tip
diky - jaky "veci" se ti tam libej ? ...

tristes
08. 11. 2005
Dát tip
no, střed - bezelstná královna, ujíždějící vlak, no a kostka taky ;o) takže vlastně celá asi že ;o) no a koňský touhy... ;o) jako každá správná holka sem v deseti obdivovala koně, měla je na dopisním papíru a vůbec ;o)))

Implicite
08. 11. 2005
Dát tip
no tyhle koňský touhy si asi v 10. moc neobdivovala, ale to nechme radeji stranou...:-) diky - hned cloveka lepe znas..:-)):-))

tristes
08. 11. 2005
Dát tip
no to ne, jen se mi tohle vybavilo, jaxe nakonec mění pohled na svět, proč já jenom musela vyrůst..?? no ale to sem nepatří, že ;o)

Implicite
08. 11. 2005
Dát tip
kazdy ma prece pravo na svou vlastni interpretaci, ne? - koneckoncu - tezko to muze nekdo chapat presne z pohledu autora....

Implicite
04. 10. 2005
Dát tip
jaza: k cemu si to papirovy "cliche" ma zaradit?

jaza
04. 10. 2005
Dát tip
...asi člověka musíš tak trochu znát, par porozumíš i jeho slovům...cz hmm to známe:)))

poutníkk
03. 10. 2005
Dát tip
...asi člověka musíš tak trochu znát, par porozumíš i jeho slovům...cz

jaza
03. 10. 2005
Dát tip
hodně papírový cliché

jaza
02. 10. 2005
Dát tip
ten úvod a konec/kurzíva/ jsou bestový,ta náplň mi příde zmatečná

Implicite
02. 10. 2005
Dát tip
diky ti za kriticku...nenapada me, co mam napsat, abych se neopakoval z 30. 9....takze ti jen popreju pekny den....

poutníkk
01. 10. 2005
Dát tip
...to je síla, teda, budu si od Tebe muset přečíst víc kousků...Tak jsem se dnes ráno přihlásila a je mi tu sympaticky, dík za typ. A tenhle kousek - bombička, zatím nemám více co dodat.cz

Implicite
01. 10. 2005
Dát tip
diky ti ..treba si taky pak prectu nejake tvoje dilko..jo a prosim te, cim si budes cist starsi vytvory, tak to bude horsi a horsi (jen aby si to vedela:-)

romale
30. 09. 2005
Dát tip
Jeví se mi jako celek, násilím roztržený do sekvencí... či tak jaksi, zkrátka jako sek - sek, že možná proto jsou tam ty dvě tečky, vždycky... jakoby to zdánlivě nemělo mít spojitost, ale myslím, že má... Mohu říct jen, že se mi líbí určité výrazy, momenty, části, jenom ale sami o sobě... No, a nevím , co znamenají první a poslední řádek psané kurzívou, ale nelíbí se mi tam... Těžko je hodnotit, v této oblasti je všechno tak vachrlaté...

Implicite
30. 09. 2005
Dát tip
mas pravdu...jsou to jakoby samostatne stojici myslenky tykajici se ale stejneho tematu/veci/osoby...

romale
30. 09. 2005
Dát tip
Dobré, ale trochu posekané...

Implicite
30. 09. 2005
Dát tip
jak posekane? - nepochopil sem...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru