Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůle

26. 01. 2001
5
0
2248
Autor
Abála

Miluj a budeš milován

Věř a bude se ti věřit

Běž a věř, že doběhneš

I když cíl se vzdaluje,

tak běž a věř,

že ho dostihneš

A když ne?

Máš natrénováno... na příště...


gabio
03. 01. 2004
Dát tip
pěkně se to čte. t

tatokalan
09. 03. 2003
Dát tip
Pěkný, bohužel, ta první sloka už dneska neplatí...

tatokalan
09. 03. 2003
Dát tip
Ha! Zapomněla jsem na * (holt už jsou 3 ráno)

PrizraK
06. 11. 2002
Dát tip
... jo tak to je alespoň po dlouhé době o něčem ... pointa je super jako už řekl(a) Vero

Prasátko
02. 08. 2002
Dát tip
Já raděj trénuju sado-maso, u toho se tak nenaběhám

vero
18. 01. 2002
Dát tip
pointa je pekna *

Funda
08. 02. 2001
Dát tip
Velmi pěkné,doporučil bych to jako předsevzetí lidu.

zkuste to vzít z druhého konce...ne jako rozkaz,ale jako radu :) ...a uzříte...ale co,na to každý musí přijít sám... Mě se to líbilo a dávám TIP...

Vio
29. 01. 2001
Dát tip
Abála, "velkých" slov se nebojím, ale musí se s nimi zacházet opatrně, s uvážením a neplýtvat jimi. A to vyžaduje zkušenost a pokoru.

Adelan
29. 01. 2001
Dát tip
Abála: já souhlasím s Viem. Mně osobně vůbec nesedí ten rozkazovací způsob, co čekaš od lidí, když jim budeš říkat miluj, věř...že to budou dělat a že budou šťastný, že jim to konečně někdo poradil? K tomu si každý musí dospět sám...Ale nic ve zlým, jak jsem řekla, pointa svělá.

Abála
29. 01. 2001
Dát tip
Nikomu nic nepřikazuji, tyhle věty lidi znají. Určitě na ně přišli sami. Mě šlo o ten konec (pointu). Je úplně šumák, zda ti to někdo přikáže, nebo za určitých okolností k tomu dojdeš. V určitý rovině je ten konec vždycky (většinou) stejný. Ale super, díky za názor.

myrinda
27. 01. 2001
Dát tip
jo, pointa dobra

Albireo
27. 01. 2001
Dát tip
I já se připojuji k většině: slabší báseň, silná pointa. A příště si Tě přečtu zase.

Adelan
26. 01. 2001
Dát tip
Miluj, věř, běž...to mě moc nechytlo, ale ten konec je vtipnej

Anonym
26. 01. 2001
Dát tip
bytí je závod ...? má cíl...? HURÁ - to je MOC dobrá zpráva !!! ... jakýs takýs důkaz existence bóží ...

Rastin
26. 01. 2001
Dát tip
Jo, to je přesně Ono.

Vio
26. 01. 2001
Dát tip
Život je dlouhá trať a na ty já neběhám, pouze chodím ;-) Jinak slabší... příliš velká slova, ale ta pointa je docela dobrá.

Abála
26. 01. 2001
Dát tip
Čau Vio, proč se bojíš velkých slov. Napsal jsem opravdu tak velká slova, že neuneseš jejich tíhu? Nic ve zlém, jen bych rád znal rozdíl mezi velkým a malým slovem.

ruby
26. 01. 2001
Dát tip
pointa prima

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru