Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

17. 08. 1999
1
0
1015
Autor
TBC

Snažím se plynout na vlnách života na vlnách všedního dění snažím se nekřičet nechytat za věci které už zmizely kterých už není snažím se pochopit kam všichni půjdeme kam nás čas odnese kde končí cesta snažím se neslyšet podivný mrtvých křik chtěla bych procitnout ze sna...
TBC
20. 08. 1999
Dát tip
Mám radost, že se to někomu líbí, já to psala asi jenom 5 minut a ani to sem nechtěla dávat...

Bibša
20. 08. 1999
Dát tip
Takove ty okamžité pětiminutovky jsou nejvýstižnější ... taky se mi to moc líbí ...

Bříza
19. 08. 1999
Dát tip
Jsem tu podruhé - opět nenalézám slova.
Podle mne naprostá BOMBA.
Jedna z nejsilnějších zde vůbec.
" - snažím se nekřičet - nechytat za věci -"
proboha - to je ono !!! Bez patosu, úměrná volba slov, krásně pravidelný rytmus - podle mne dokonalá báseň.
Tavíš se v alchymystickém tyglíku - vytéká čisté zlato !!!

leontynka
17. 08. 1999
Dát tip
procitnout ze sna a lehce vplout do jiného ? ...možná i lepšího

Joe
17. 08. 1999
Dát tip
Hezký!

Bříza
17. 08. 1999
Dát tip
...................................................................!!!!!!!!

slavek
17. 08. 1999
Dát tip
procitnout ze sna? Bojím se probuzení, přesto nechci žít ve snech, co dělat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru